Σύνδεση

Volkswagen

Μελέτη UBS για τη θέση του ομίλου Volkswagen στην ηλεκτροκίνηση

Ο όμιλος Volkswagen αναμένεται να βρίσκεται σε κορυφαία θέση στην παγκόσμια αγορά ηλεκτροκίνησης ήδη από το 2022 σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη της UBS, του χρηματοπιστωτικού ελβετικού κολοσσού, σχετικά με τις προοπτικές των πιο σημαντικών κατασκευαστών αυτοκινήτων αλλά και νέων εταιρειών ή μαρκών που έκαναν την εμφάνισή τους στον χώρο τα τελευταία χρόνια.

Η μελέτη δεν στάθηκε μόνο στις οικονομικές παραμέτρους της κάθε εταιρείας αλλά εμβάθυνε και σε τομείς όπως ο τεχνολογικός βαθμός ετοιμότητας για την υλοποίηση της ηλεκτροκίνησης. Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύτηκαν με τον τίτλο «Το ID.3 στα εξ ων συνετέθη: Η μεγαλύτερη ευκαιρία στα Ηλεκτρικά Οχήματα – Σύσταση Αγοράς», με ευθεία προτροπή στους επενδυτές να προτιμήσουν τη μετοχή της Volkswagen. Στη συγκεκριμένη μελέτη οι αναλυτές της UBS χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη μετοχή ως επενδυτική ευκαιρία, αυξάνοντας την τιμή- στόχο της κατά 50% με ορίζοντα δωδεκαμήνου, από τα 200 στα 300 ευρώ.

Στο πλαίσιο διεξαγωγής της μελέτης, ειδικοί αποσυναρμολόγησαν πλήρως ένα ID.3 και έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο μεταβλητό πλαίσιο για την ηλεκτροκίνηση (ΜΕΒ) του ομίλου Volkswagen  

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης της UBS είναι τα εξής:

  • Η MEB αποτελεί τη βάση για την ηλεκτρική επίθεση της Volkswagen, και είναι πλήρως ανταγωνιστική ως προς το κόστος με αντίστοιχες προσεγγίσεις που προέρχονται από μάρκες που κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα.
  • Το Volkswagen Group με την ΜΕΒ επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις στο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, την κατασκευαστική ευελιξία και την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών.
  • Όσον αφορά το κόστος της μπαταρίας, το ID.3 συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών καλύτερων μοντέλων παγκοσμίως, με κόστος περίπου 100 USD ανά κιλοβατώρα.
  • Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από κορυφαίους κατασκευαστές όπως οι μάρκες του ομίλου Volkswagen, ενδέχεται να έχουν φτάσει στα ίδια επίπεδα με αυτά των σημερινών μοντέλων εσωτερικής καύσης, ως προς το κόστος και τα περιθώρια κέρδους, πριν το 2025.
  • Όσον αφορά την πλατφόρμα λογισμικού και το οικοσύστημα ηλεκτροκίνησης, το Volkswagen Group προηγείται σε σχέση με τους υπόλοιπους, «παραδοσιακούς» κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ο όμιλος Volkswagen επενδύει συνολικά 35 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025, για την ευρεία διάδοση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Οι μάρκες του ομίλου παρέδωσαν σε πελάτες 231.600 ηλεκτρικά οχήματα το 2020 -περισσότερο από τρεις φορές τον αντίστοιχο αριθμό του 2019. Μέχρι το 2030, το Group θα παρουσιάσει περίπου 70 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, εκ των οποίων περίπου 20 βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Η μάρκα VW παρουσίασε το κόμπακτ διαστάσεων ID.3 στην αγορά ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με βάση την MEB, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας, το ID.4. Άλλα μοντέλα της οικογένειας ID. έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν στο προσεχές μέλλον.

Από το καλοκαίρι, η Volkswagen θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες των ID. μια ασύρματη ενημέρωση λογισμικού (over-the-air) κάθε 3 μήνες. Εκτός από τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του λογισμικού και των επιδόσεων του οχήματος, αυτές οι ενημερώσεις ενδέχεται επίσης να περιέχουν νέες λειτουργίες και επιλογές εξατομίκευσης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz