Σύνδεση

Featured

Μεγάλες αντιδράσεις για τη νέα «ταυτότητα» της Jaguar

Η τελευταία προσπάθεια της Jaguar να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητά της έχει προκαλέσει επικρίσεις, με τους ειδικούς να την χαρακτηρίζουν ως λάθος στην επικοινωνία της μάρκας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, γνωστή για την αιωνόβια κληρονομιά της, αντικατέστησε το εμβληματικό λογότυπό της από το 1945 με μια σύγχρονη αισθητική που κάποιοι λένε ότι θυμίζει μάρκα αρωμάτων ή τη σχεδιαστική γλώσσα της Smart.

Η καμπάνια, με επίκεντρο το σλόγκαν «Copy Nothing», περιλαμβάνει διαφημιστικό υλικό που οι κριτικοί περιγράφουν ως κλισέ, συμπεριλαμβανομένων οπτικών μέσων που μοιάζουν με μόδα και απόηχων της διαφήμισης Macintosh της Apple το 1984.

Αυτή η απόκλιση από την παραδοσιακή κομψότητα της Jaguar έχει αφήσει πολλούς να αμφισβητήσουν τη σημασία και την ικανότητά της να συνδεθεί με τις απαιτήσεις της αγοράς.

Οι πωλήσεις της Jaguar έχουν πέσει κατακόρυφα, με λιγότερα από 67.000 οχήματα να έχουν πωληθεί το 2023, σχεδόν τα μισά από την περίοδο 2019/2020.

Οι αναλυτές αποδίδουν την πτώση στην ξεπερασμένη τεχνολογία, στην έλλειψη νέων μοντέλων και στην ασαφή τοποθέτηση στην αγορά.

Αντί να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, η καμπάνια επιλέγει ένα αφηρημένο όραμα που αποτυγχάνει να καθησυχάσει τους πελάτες σχετικά με το μέλλον της μάρκας.

Με το μεγαλύτερο μέρος της τρέχουσας γκάμας της να έχει διακοπεί, η Jaguar σχεδιάζει να κάνει το ντεμπούτο της με τρία υπερπολυτελή EV, ξεκινώντας με τα αποκαλυπτήρια στο Miami Art Basel τον επόμενο μήνα.

Ωστόσο, το πρώτο μοντέλο δεν θα λανσαριστεί πριν από το 2026, εγείροντας ανησυχίες για το πώς η εταιρεία θα διατηρήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών κατά τη διάρκεια αυτής της παρατεταμένης μετάβασης.

Νέο Suzuki S-CROSS: Το υβριδικό αυτοκίνητο που τα έχει όλα και συμφέρει

Featured

Το νέο Hyundai Inster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi Q5 έγινε και Sportback

Audi

Νέα εργοστάσια BMW και BYD στην Ουγγαρία – Τι γίνεται στην Ελλάδα;

BMW