Σύνδεση

Featured

H Mazda εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης με ρύπους στα επίπεδα των ηλεκτρικών!

Παρά τις πολλές νέες εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, υπάρχουν και κάποιες εταιρίες που δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν εύκολα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Mazda που χάρη στην τεχνολογία Skyactiv-3 σκοπεύει να φτιάξει έναν κινητήρα βενζίνης με ρύπους στα επίπεδα ενός EV συνόλου.

Την είδηση ανακοίνωσε ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων της Ιαπωνικής εταιρίας, ο οποίος σε ένα τεχνικό συνέδριο είπε ότι κύριος στόχος της Mazda είναι η βελτίωση της θερμικής απόδοσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δηλαδή του ποσοστού που χάνεται σε θερμότητα.

O Μitsuo Hitomi δήλωσε ότι είναι εφικτό με τα υλικά που γνωρίζουμε σήμερα να υπάρξει μία άνοδος της θερμικής απόδοσης των κινητήρων κατά 27%, φθάνοντας σε ποσοστό 56%. Νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για αυτοκίνητα παραγωγής (βρίσκεται στα επίπεδα μιας Formula 1) όμως ο Mitsuo το θεωρεί ότι μπορεί να γίνει.

Αν όντως επιτευχθεί αυτό το επίπεδο απόδοσης οι ρύποι θα είναι στα επίπεδα των ηλεκτρικών μοντέλων. Και αν το διοξείδιο του άνθρακα κοπεί κατά 25%, η Mazda και οι κινητήρες της θα έχουν τις ίδια οικονομία σε καύσιμο με τα ΕV μοντέλα.

Σύμφωνα με την Mazda αν σε όλη την εξίσωση μπει και ο τρόπος παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας και το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τότε μερικά εξελιγμένα μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι πιο αποδοτικά από τα ηλεκτρικά.

Αν και ο Hitomi δεν έδωσε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παρουσίαση της γενιάς Skyactiv-3 των κινητήρων της εταιρίας του, υποστήριξε ότι μια τέτοια τεχνολογία θα δώσει την απαραίτητη ώθηση στα κλασικά μοτέρ για να διατηρηθούν περισσότερο στον χρόνο.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup