Η Maserati GT2 Stradale είναι η ισχυρότερη Maserati δρόμου, μια έκδοση του αγωνιστικού αυτοκινήτου GT2, το οποίο βασίζεται στην MC20.
Αυτή η έκδοση διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία από την GT2, όπως μεγαλύτερες εισαγωγές, αεραγωγούς στο καπό και στους θόλους των τροχών και μια μεγάλη πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα.
Το μπροστινό και το πίσω μέρος του αμαξώματος είναι ελαφρώς διαφορετικά σε σχέση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, τονίζει την εστίασή του στις επιδόσεις.
Στο εσωτερικό, η GT2 Stradale συνδυάζει την αγωνιστική λειτουργικότητα με την άνεση στο δρόμο.
Η καμπίνα είναι γεμάτη με Alcantara και ματ επιφάνειες για τη μείωση της αντανάκλασης, ενώ το τιμόνι είναι πιο παχύ και απλό από αυτό του MC20, καθιστώντας το πιο οδηγοκεντρικό.
Μια οθόνη 10,25 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής για ηχοσύστημα 12 ηχείων.
Τα καθίσματα, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα διπλού κελύφους, διατίθενται σε δύο μεγέθη για βέλτιστη προσαρμογή του οδηγού και ρυθμίζονται χειροκίνητα έτσι ώστε να βρεθεί η ιδανική θέση
Κάτω από το καπό, ο twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων Nettuno αποδίδει 640 ίππους και 720 Nm ροπή, χάρη σε μια νέα διαφορετική ρύθμιση και μια πιο ελεύθερη εξάτμιση.
Η GT2 Stradale διατηρεί το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τη ρύθμιση της κίνησης στους πίσω τροχούς, αλλά επωφελείται από τη μείωση του βάρους κατά 60 κιλά.
Η Maserati ισχυρίζεται ότι ο χρόνος 0-100 km/h είναι 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 323 km/h.
Οι βελτιώσεις στο πλαίσιο περιλαμβάνουν μια εμπνευσμένη από τους αγώνες ανάρτηση και αεροδυναμικά εξαρτήματα που δημιουργούν έως και 1.100 κιλά κάθετη δύναμη.
Οι διάφορες λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της προηγμένης λειτουργίας Corsa Evo, απευθύνονται στους λάτρεις της πίστας που αναζητούν μια εμπειρία οδήγησης επαγγελματικού επιπέδου.
Η GT2 Stradale έκανε το ντεμπούτο της κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Monterey, με τη Maserati να κρατά μυστικές τις λεπτομέρειες σχετικά με την τιμή και τη διαθεσιμότητά της.