Σύνδεση

Maserati

MASERATI GHIBLI: ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΗ

Η νέα Maserati Ghibli, το καινούργιο μικρό σεντάν της Maserati είναι σχεδόν έτοιμο για την πρεμιέρα του που θα γίνει τον Απρίλιο στην έκθεση της Σαγκάης, ενώ πριν από την επίσημη έναρξη των πωλήσεών του θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο και στη Φρανκφούρτη.

Η Ghibli, πέρα από διάσημο όνομα, έχει και μια αποστολή: να βάλει τη Maserati σε μια ενδιαφέρουσα κατηγορία, ανταγωνιζόμενη μοντέλα όπως η BMW M5, το Audi RS6, την Porsche Panamera, την Μercedes E63 AMG και τη Jaguar XFR, ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθήσει να τη βοηθήσει να ανέβει σταδιακά στις 50.000 μονάδες ετησίως (από σχεδόν 7 που είναι τώρα). Στο εγχείρημα αυτό πάντως καθοριστικό ρόλο θα παίξουν δύο άλλα μοντέλα: καταρχήν το SUV της μάρκας, που θα λέγεται Maserati Levante και στη συνέχεια, το 2015, ένα μικρό σπορ μοντέλο που θα βασίζεται στην Alfa Romeo 4C.

Μέχρι τότε πάντως το μεγάλο νέο θα είναι η Ghibli, που εξελίχθηκε παράλληλα με την Quattroporte κι ως εκ τούτου βασίζεται σε μια πιο κοντή εκδοχή του ίδιου πλαισίου. Έτσι το μήκος της δεν θα διαφέρει από αυτό των άμεσα ανταγωνιστών της και θα είναι 4,90 μέτρα. Από κει και πέρα οι χώροι στο πίσω κάθισμα θα είναι άνετοι αλλά όχι βέβαια τόσο όσο στην Quattroporte που είναι και +30 εκατοστά πιο μεγάλη.

Με την τελευταία θα μοιράζεται και τους κινητήρες, τον 3.0 V6 και το μεγαλύτερο 3.8 V8, που για την περίσταση θα αποδίδουν, με τη βοήθεια 2 turbo, 385 και 480 ίππους αντίστοιχα. Παράλληλα η γκάμα θα περιλαμβάνει, για πρώτη μάλιστα φορά σε Maserati και μια έκδοση diesel, με κινητήρα μια βελτιωμένη εκδοχή του τρίλιτρου που χρησιμοποιείται από την Jeep και την Chrysler. Η ροπή, ανεξαρτήτως καυσίμου, θα καταλήγει μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF, στους πίσω τροχούς, ενώ με επιπλέον χρέωση η νέα Maserati Ghibli θα μπορεί να είναι και τετρακίνητη.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/34/NEWS/MASERATI-GHIBLI-NEW{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured