Σύνδεση

Lexus

Lexus LF-30: με τους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς!

Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο η Lexus θα παρουσιάσει ένα πολύ φουτουριστικό πρωτότυπο με την ονομασία LF 30 και με πολλές ενδιαφέρουσες τεχνολογίες τόσο σε ότι αφορά την κίνηση όσο και τον σχεδιασμό του σαλονιού.

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου -και κάτι που μάλλον θα βλέπουμε πιο συχνά στο μέλλον- είναι η μετατόπιση των ηλεκτροκινητήρων στους τροχούς. Στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν τέσσερα τέτοια μοτέρ, τα οποία αποδίδουν συνολικά 536 ίππους.

Τα πλεονεκτήματα από την εγκατάσταση των κινητήρων είναι πολλά, καθώς ουσιαστικά το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή έχει την απαιτούμενη δύναμη εκεί που ορίζει ο οδηγός του. Μπορεί μάλιστα να γίνεται τετρακίνητο, μπροστοκίνητο ή και πισωκίνητο ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου ή και τις εντολές του οδηγού.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που παρουσιάζεται στο LF 30 είναι η απουσία καλωδίων για την φόρτιση. Η Lexus το εφοδίασε με ένα εξελιγμένο σύστημα επαγωγικής φόρτισης το οποίο λειτουργεί εξίσου γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς την “φασαρία” των καλωδίων και των πριζών.

Από το LF 30 δεν θα μπορούσε να λείπει και η αυτόνομη οδήγηση με πολλές δυνατότητες όπως το αυτόνομο παρκάρισμα. Όσο για την σχεδίαση, η εφαρμογή των κινητήρων πάνω στους τροχούς έδωσε μεγάλη ελευθερία στο να φτιαχτεί ένα πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα με μία ηλιοροφή που διατρέχει ολόκληρο το αυτοκινητο.

Όσο για το σαλόνι ακολουθεί και αυτό την φουτουριστική διάθεση της Lexus με πολύ εντυπωσιακά καθίσματα και οθόνες παντού διασκορπισμένες μέσα στην καμπίνα. Μάλιστα κάποια τμήματα της μεγάλης ηλιοροφής αποτελούν και σημεία προβολής με τον επιβάτη να έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί διάφορες πληροφορίες και να μπορεί να ελέγχει λειτουργίες του οχήματος.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup