Σύνδεση

KIA

Kia: Νέα διάκριση για το XCeed με το βραβείο «Χρυσό Τιμόνι 2019»

Το νέο Kia Xceed διακρίθηκε με το βραβείο “Χρυσό Τιμόνι” (Golden Steering Wheel) το οποίο αποτελεί το σημαντικότερο γερμανικό βραβείο αυτοκινήτου. Επίσης, το Kia XCeed έλαβε και τη διάκριση για το “Καλύτερο αυτοκίνητο κάτω από 35.000 ευρώ” στα ετήσια βραβεία που παρουσίασαν το περιοδικό Auto Bild και η εφημερίδα Bild am Sonntag.

Το πιο πρόσφατο μέλος της γκάμας του Kia Ceed κατάφερε να διακριθεί απέναντι σε έναν πολύ δυνατό ανταγωνισμό και να κερδίσει το βραβείο του “Καλύτερου αυτοκινήτου κάτω από 35.000 ευρώ”. Συνολικά, αξιολογήθηκαν 58 νέα αυτοκίνητα, από την ομάδα δημοσιογράφων/δοκιμαστών οι οποίοι αξιολόγησαν τις βασικές τιμές και τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις, το εσωτερικό καθώς και την αίσθηση οδήγησης.

“Το βραβείο δείχνει τις δυνατότητες της μάρκας μας”, σχολίασε ο Steffen Cost, Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Motors Deutschland. “Το να έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτήν την κατηγορία τιμών, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε την καλύτερη πρόταση σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της άνεσης, της οδηγικής απόλαυσης, της ποιότητας της αξιοπιστίας, της τεχνολογικής υπεροχής και της επταετούς εργοστασιακής εγγύησης. Είμαστε πολύ περήφανοι που οι εμπειρογνώμονες της Auto Bild έχουν τιμήσει το προϊόν μας με αυτό το βραβείο “.

Η τρίτη γενιά της οικογένειας Ceed(Ceed Sportswagon, ProCeed και XCeed), συνεχίζει να θριαμβεύει κερδίζοντας περίπου 20 συγκριτικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από κορυφαία media, ακόμη και εναντίον αντιπάλων της premium κατηγορίας . Το Ceed απέσπασε χάλκινο μετάλλιο στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2019” και βρέθηκε πολύ κοντά στο Jaguar I-Pace και το Alpine A110 της Renault.

Να επισημάνουμε ότι οι πωλήσεις της τρίτης γενιάς του Kia Ceed διπλασιάστηκαν φέτος στην Ευρώπη (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019: 92.050, προηγούμενο έτος: 49.868 μονάδες), καθώς και στη Γερμανία (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019: 18.003 μονάδες, προηγούμενο έτος: 8.991 μονάδες).

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup