Σύνδεση

Kawasaki

KAWASAKI Z1000 MY2014

Σούπερ γυμνό ονομάζει η Kawasaki το νέο της Streetfighter Z1000 και είχε δίκιο όταν μας έλεγε πριν λίγο καιρό ότι θα είναι στο πνεύμα του Sugomi.

Κάπου στα δύο χρόνια έχουν περάσει από την παρουσίαση ενός ριζικά μεταμορφωμένου Ζ1000 και η πράσινη εταιρία δεν κάθισε στα αυγά της, παρουσιάζοντας για το 2014 μια εξέλιξη της δικής της, απόλυτης streetfighter μοτοσικλέτας.

Πιο επιθετική εμφάνιση δεν θα μπορούσε να έχει, ισχυριζόμασταν τότε, ελάτε όμως όπου η φίρμα από το Ακάσι φρόντισε να μας διαψεύσει πανηγυρικά. Όπως η ίδια λέει, το νέο Ζ1000 ασπάζεται την Ιαπωνική έννοια «Sugomi», που σημαίνει την αύρα που εκπέμπει ένα επιθετικό ζώο την ώρα που ετοιμάζεται να την πέσει στη λεία του!

Δεν του φτάνει να είναι το δυνατότερο ή το ταχύτερο, επικεντρώνεται στην όλη αίσθηση της οδήγησης, ακροβατώντας ανάμεσα στην εκρηκτικότητα του κινητήρα και τη μελετημένη δυναμική και «ισορροπία» του πλαισίου.

Κάθε φορά που ένας κατασκευαστής ψάχνεται πως θα κάνει το καλό καλύτερο ή, ακόμα σημαντικότερο για αυτόν, πως θα προσεγγίσει περισσότερους μοτοσυκλετιστές, αυτό που κάνει είναι να οριοθετήσει τους άξονες που θα κινηθεί. Στην προκειμένη περίπτωση τους βρήκε και τους αρίθμησε: Αισθητική, επιδόσεις, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά και σε όποιον αρέσει!

Για να τα πετύχουν όλα αυτά, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές, βελτίωσαν συνολικά τον τετρακύλινδρο των 1.043 κ.εκ., προσθέτοντας 4 ακόμα ίππους (σούμα 142 PS) και κάνοντάς τον να βγάζει τη δύναμή του έστι όπως αρμόζει σε ένα streetfighter που το λέει η καρδιά του. Και για να παραμένει (η καρδιά) στη θέση της, θα πρέπει το Ζ να είναι και καλύτερο στο δρόμο υπό πίεση και ασφαλέστερο σε κάθε περίπτωση.

Νέο ρυθμιζόμενο πιρούνι USD (ανεστραμένο) τεχνολογίας Big Piston λοιπόν, πίσω αμορτισέρ με νέο set up σε οριζόντια τοποθέτηση, νέα φρένα με ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες και ABS (προαιρετικό), χαμηλότερο ύψος σέλας, επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι τύπου fatbar (ίσιο, με σωλήνα μεγάλης διαμέτρου), μεγαλύτερα μασπιέ και το Ζ1000 αποκτά μια άλλη εικόνα, όταν και όσο οι ρυθμοί ανεβαίνουν.

Η πιο «κοντή» τελική μετάδοση συνηγορεί στη βελτιστοποίηση των εν κινήσει επιταχύνσεων και η «μακρύτερη» 6η σχέση στο κιβώτιο, εξυπηρετεί σε πιο «ήσυχα» ταξίδια.

Μην ψάξετε για ηλεκτρονικά βοηθήματα και αξεσουάρ γιατί η Ζ1000 τους γυρίζει την πλάτη, πιστή στο σκεπτικό ότι μια καθαρόαιμη streetfighter δεν τα χρειάζεται.

Νίκος Βιτσιλάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota