Σύνδεση

Jeep

Jeep: Renegade 4xe και Compass 4xe, η τεχνολογία Plug-in Hybrid με τη ματιά της Jeep

Η εξέλιξη της μάρκας Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις παραδοσιακές της αξίες, όπως είναι η ελευθερία, το πάθος και η περιπέτεια, που την έκαναν διάσημη σε όλο τον κόσμο. Το πιο πρόσφατο βήμα της εξελικτικής πορείας της Jeep είναι η είσοδος της στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης, με την προσαρμογή της τεχνολογίας Plug-in Hybrid στη φιλοσοφία της Jeep να έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω το χαρακτήρα και τις θρυλικές εκτός δρόμου δυνατότητες των μοντέλων της.

Μια υβριδική λύση που χωρίς κανένα συμβιβασμό, συνδυάζεται με τον SUV χαρακτήρα των μοντέλων της μάρκας και εφοδιάζει τα Renegade 4xe και Compass 4xe ανεβάζοντας τα σε ένα νέο επίπεδο απόδοσης και φιλικότητας προς το περιβάλλον. Αυτός ακριβώς είναι ο δρόμος της Jeep προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση.

4xe

Κάθε Jeep 4xe είναι σχεδιασμένο για απόδοση και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Η νέα τεχνολογία εξασφαλίζει μέγιστη οικονομία καυσίμου, δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, αλλά και εύκολη διαδικασία φόρτισης.

Η οικονομία δεν έχει επιτευχθεί με μείωση της απόδοσης. Αντίθετα κάθε Jeep 4xe διαθέτει στο ακέραιο τα χαρακτηριστικά της θρυλικής μάρκας, προσφέροντας παράλληλα ακόμα πιο δυνατή και ομαλή επιτάχυνση, καθώς και ακόμα καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες, χάρη στην αυξημένη ροπή που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας.   

Τέλος, το 4xe σημαίνει σεβασμός προς το περιβάλλον. Χάρη στην Plug-in Hybrid τεχνολογία, τα μοντέλα έχουν εκπομπές CO2 κάτω από 50 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ στο πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης για την προστασία του πλανήτη, η Jeep διασφάλισε ότι και η παραγωγή των μοντέλων θα έχει το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, κορυφαία φιλικότητα προς το περιβάλλον

Ο εξηλεκτρισμός οδηγεί την Jeep σε μια νέα εποχή. Η τεχνολογία Plug-in Hybrid οδήγησε στα καλύτερα, από πλευράς επιδόσεων και οδηγικής εμπειρίας, Jeep Renegade και Jeep Compass που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επανάσταση σε επίπεδο τετρακίνησης στα σχεδόν 80 χρόνια ιστορίας της μάρκας. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του 4xe προσφέρουν κορυφαία πρόσφυση και δυνατότητες off-road, με τα νέο μοντέλα της Jeep να προσφέρουν μια τέλεια ισορροπία μεταξύ αποδοτικότητας, οδηγικής ευχαρίστησης και σεβασμού προς το περιβάλλον.  

Τόσο το Jeep Renegade 4xe, όσο και το Compass 4xe εφοδιάζονται με έναν Turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και ένα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 11,4 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί εν κινήσει ή μέσω πρίζας σε οικιακό (μέσω των easyWallbox/ Connectd Wallbox), ή δημόσιο δίκτυο φόρτισης. Η αυτονομία με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.

Ο αποδοτικός βενζινοκινητήρας έχει ισχύ 130 ή 180 ίππους και σε συνδυασμό με τους 60 ίππους του ηλεκτρικού κινητήρα η συνολική απόδοση φτάνει τους 190 (έκδοση Limited) ή τους 240 ίππους (εκδόσεις S και Trailhawk). Σε επίπεδο ροπής ο κινητήρας εσωτερικής καύσης προσφέρει 270 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας 250 Nm. Τα παραπάνω δεδομένα εξασφαλίζουν υψηλές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί περίπου 7,5 δεύτερα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα (αμιγώς ηλεκτρική κίνηση) και τα 200 χλμ./ώρα (υβριδική κίνηση).  

Πλήρης γκάμα εκδόσεων και προηγμένων συστημάτων ασφάλειας

Η γκάμα των Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (Limited, S και Trailhawk). Όλες έχουν δυνατότητα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και ισχύ από 190 έως 240 ίππους. Σε όλες τις εκδόσεις ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης, ενώ διατίθενται και πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης. Ειδικότερα όσον αφορά στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα νέα 4xe, εφοδιάζονται με τις πλέον σύγχρονες επιλογές που περιλαμβάνουν εκτός των άλλων ενεργά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίων ταχύτητας και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.    

Διάταξη και λειτουργία του συστήματος Jeep 4xe

Το Plug-in Hybrid σύστημα των Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία συσσωρευτών χωρητικότητας 11,4 kWh που συνδυάζονται με τον Turbo βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική προσφέρει δύο αυτοκίνητα σε ένα. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και ένα συμβατικό με τον βενζινοκινητήρα να κινεί τους εμπρός τροχούς. Τα βασικά στοιχεία του συστήματος είναι:

  • Ο Turbo βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων με απόδοση 130 ή 180 ίππους και 270 Nm ροπής.
  • Δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας στον εμπρόσθιο άξονα που είναι συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα και λειτουργεί και ως γεννήτρια και ένας στον πίσω άξονα με ενσωματωμένο διαφορικό (e-axle) που αποδίδει 60 ίππους και 250 Nm ροπής και ο οποίος ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση.
  • Μια μπαταρία λιθίου 400 volt, χωρητικότητας 11,4 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα.
  • Ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης που ελέγχει το σύστημα φόρτισης υψηλής τάσης

Η συνολική απόδοση του συνόλου ανάλογα με την έκδοση είναι 190 ή 240 ίπποι.

[ngg src=”galleries” ids=”5302″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

4xe hybrid propulsion architecture

Ο Turbo κινητήρας των 1,3 λίτρων ανήκει στη νέα οικογένεια κινητήρων Global Small Engine (GSE) της FCA. Στα Plug-in Hybrid μοντέλα επιλέχθηκε η 4κυλινδρη εκδοχή του με δύο επίπεδα απόδοσης 130 και 180 ίππων. Ο σχεδιασμός του συνόλου εξασφαλίζει απόδοση, οικονομία και υψηλή αξιοπιστία. Παράλληλα λόγω του ότι είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο ζυγίζει μόλις 106 κιλά, ενώ ο επίσης από αλουμίνιο στροφαλοθάλαμος εξελίχθηκε από την Teksid για να προσφέρει μέγιστη αντοχή, χαμηλό βάρος και χαμηλό επίπεδο θορύβου και κραδασμών. Όπως όλοι οι Turbo κινητήρες GSE εφοδιάζεται με το 3ης γενιάς σύστημα MultiAir που διασφαλίζει τη βέλτιστη καύση μέσω της ανεξάρτητης ρύθμισης του χρονισμού και του βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής.

Με την ενσωμάτωση ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα στον ιμάντα ψύξης βελτιστοποιείται η απόδοση, η οικονομία και η παροχή ισχύος από τον θερμικό κινητήρα.

Χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία

Η μπαταρία λιθίου των 11,4 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από την πίσω σειρά καθισμάτων μέσα σε ένα ατσάλινο περίβλημα και διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης ώστε να διατηρείται η ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Το σύστημα εξασφαλίζει μια μέση αυτονομία 50χλμ. με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας και των λοιπών σχετικών υποσυστημάτων δεν μεταβάλει στο ελάχιστο το διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις των Renagde και Compass, ενώ αν το θελήσει ο αγοραστής διαθέσιμη είναι και η επιλογή διαμόρφωσης του αυτοκινήτου με ρεζέρβα αντί κιτ επισκευής.    

Με τρείς επιλογές κίνησης

Ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες και τις οδηγικές προτιμήσεις, ο οδηγός των Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τρία προγράμματα λειτουργίας (Hybrid, Electric και E-save), μέσω του σχετικού επιλογέα που βρίσκεται στην κονσόλα. Σε όλα τα προγράμματα πραγματοποιείται ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Αναλυτικά τα προγράμματα:

  • HYBRID: είναι το βασικό πρόγραμμα με το οποίο ξεκινά το αυτοκίνητο. Είναι σχεδιασμένο να διαχειρίζεται το σύστημα με τον πλέον αποδοτικό τρόπο για μέγιστη απόδοση και οικονομία. Ο θερμικός και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν παράλληλα με το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση. Όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας μειωθεί τότε χρησιμοποιείται ο θερμικός κινητήρας ακολουθώντας έναν ειδικό αλγόριθμο (Hybrid Control Processor – HCP) ώστε να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα του συστήματος.
  • ELECTRIC: σε αυτή τη λειτουργία το σύστημα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με μέση αυτονομία 50χλμ. Το πρόγραμμα βελτιστοποιεί την κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια μέσω διαφορετικής ρύθμισης του HCP. Το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά όσο το επιτρέπει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και στη συνέχεια –αν πέσει η φόρτιση ή αν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού μέχρι το τέρμα της διαδρομής- περνά αυτόματα στη λειτουργία HYBRID. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι ιδανική για την κίνηση στα κέντρα των πόλεων, ενώ προσφέρει τελική ταχύτητα έως 130χλμ./ώρα.
  • E-SAVE: το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατηρεί τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας και υποστηρίζει δύο δευτερεύουσες λειτουργίες που ονομάζονται Passive E-SAVE και Active E-SAVE.

o        Passive E-SAVE: διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και με τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα

o        Active E-SAVE: φορτίζει την μπαταρία στο 80% μέσω της λειτουργία του θερμικού κινητήρα και του εμπρός τοποθετημένου ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας.  

Στη λειτουργία HYBRID ο αλγόριθμος HCP αυτόματα διαχειρίζεται την κατανομή ροπής από τον θερμικό και τον ηλεκτρικό κινητήρα με τον βενζινοκινητήρα να χρησιμοποιείται κυρίως όποτε η απαιτούμενη από τον οδηγό ισχύς ξεπερνά εκείνη του ηλεκτροκινητήρα. Ο αλγόριθμος HCP είναι σχεδιασμένος να ρυθμίζει τη λειτουργία με βάση τα παρακάτω δεδομένα.

–        Επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας

–        Χαρτογράφηση των κινητήρων (θερμικού και ηλεκτρικού)

–        Επίπεδο ισχύος που απαιτεί ο οδηγός

–        Διάφορες περιβαλλοντολογικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, κλίση οδοστρώματος, κτλ.)

Σύστημα ανάκτησης ενέργειας

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας αποτελεί βασικό στοιχείο της οικολογικής φύσης των Jeep 4xe, επιτρέποντας την εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης. Με αυτό τον τρόπο η ενέργεια αποθηκεύεται με τη μορφή ηλεκτρικής ενέργεια, αντί να εκπέμπεται στο περιβάλλον με τη μορφή θερμικής ενέργειας, όπως συμβαίνει σε ένα συμβατικό σύστημα πέδησης. 

e-Coasting

Το σύστημα λειτουργεί όπως το κλασσικό «φρένο» του κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι ανακτώντας την ενέργεια της επιβράδυνσης. Η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας είναι πάντα ενεργή, ενώ η ένταση της μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό.  Η επιλογή της πιο έντονης λειτουργίας συνεπάγετε πιο έντονη επιβράδυνση κατά το άφημα του γκαζιού από τον οδηγό.

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Plug-in Hybrid συστήματος της Jeep

Οι θρυλικές εκτός δρόμου ικανότητες των οχημάτων της Jeep, εξασφαλίζονται από το σύστημα Jeep Active Drive Low που εφοδιάζει όλα τα Renegade 4xe και Compass 4xe. Η νέα Plug-in Hybrid τεχνολογία ενισχύει επιπλέον αυτή την ικανότητα με το συνδυασμό των δύο κινητήρων να προσφέρει ακόμα περισσότερη ροπή. Για παράδειγμα στην κορυφαία -σε επίπεδο δυνατοτήτων off-road- έκδοση Trailhawk 4xe, η συνολική απόδοση των 240 ίππων συνδυάζεται με μια αύξηση έως 50% στη ροπή σε σχέση με το αντίστοιχο Trailhawk με τον κινητήρα 2.0MTJ 170hp. Την ίδια στιγμή η τεχνολογία 4xe παρέχει κίνηση στον πίσω άξονα μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η επιλογή εξασφαλίζει ανεξάρτητη διαχείριση της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες με έναν τρόπο που είναι πιο άμεσος και αποτελεσματικός σε σχέση με οποιοδήποτε μηχανικό σύστημα.

Jeep Selec-TerrainTM

Το σύστημα Jeep Active Drive Low συνδυάζεται με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Jeep Selec-Terrain το οποίο περιλαμβάνει λειτουργία Hill Descent Control και έχει 5 επιλογές:

  • Auto: η βασική λειτουργία που είναι ιδανική για κίνηση στην άσφαλτο και βατές εκτός δρόμου διαδρομές.
  • Sport: με έμφαση ώστε και οι δύο κινητήρες να προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση και οδηγική απόλαυση. Εκτός από τη χαρτογράφηση των κινητήρων, επενεργεί επίσης στη ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης και του κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Snow: για περισσότερο έλεγχο σε συνθήκες εξαιρετικά χαμηλής πρόσφυσης, όπως σε χιόνι και παγετό.
  • Sand/Mud: για μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, όπως στην άμμο ή σε επιφάνειες με πολύ λάσπη.
  • Rock (διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση Trailhawk): η συγκεκριμένη λειτουργία συνδυάζεται αποκλειστικά με την επιλογή 4WD Low και παρέχει τη μέγιστη πρόσφυση σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές που πιθανά απαιτούν και την υπέρβαση εμποδίων, όπως μεγάλους βράχους.

Οι παραπάνω λειτουργίες συνδυάζονται με δύο προγράμματα για το σύστημα τετρακίνησης:

  • 4WD Lock: εμπλέκει μόνιμα της τετρακίνηση σε ταχύτητες έως 15χλμ./ώρα με συνεχή παροχή ροπής και στους δύο άξονες. Σε σχέση με το παραδοσιακό μηχανικό σύστημα η απόκριση του πίσω ηλεκτροκινητήρα παρέχει άμεσα ροπή, ενώ ο μπροστά ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια παρέχει πάντα ενέργεια στον πίσω ηλεκτροκινητήρα ανεξάρτητα από τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας.
  • 4WD Low: για ακραίες συνθήκες ώστε να αξιοποιούνται στο μέγιστο τα αποθέματα ροπής και των δύο κινητήρων σε δύσβατα εδάφη. Στην έκδοση Trailhawk η επιλογή Rock του Selec-Terrain μπορεί να επιλεγεί μόνο σε συνδυασμό με το 4WD Low.

[ngg src=”galleries” ids=”5303″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Εφαρμογή «GO 4xe LIVE»

Με τη δωρεάν εφαρμογή «GO 4xe LIVE» που δημιούργησε η ομάδα e-Mobility της FCA προσφέρεται μια γρήγορη και πρακτική προεπισκόπηση του οφέλους που έχει η χρήση ενός Plug-in Hybrid μοντέλου. Σύντομα διαθέσιμη για τα λειτουργικά Android και iOS, το GO 4xe LIVE θα δίνει τη δυνατότητα ανάλυσης των οδηγικών αναγκών του χρήστη προτείνοντας λύσεις με στόχο τη βέλτιστη οικονομία, αυτονομία και τον ελάχιστο χρόνο φόρτισης.

Έξυπνη και φιλική προς το χρήστη συνδεσιμότητα

Τα Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν τεχνολογία αιχμής που όμως είναι φιλική προς το χρήστη. Οι νέες υπηρεσίες UconnectTΜ επιτρέπουν τον έλεγχο σειρά λειτουργιών του αυτοκινήτου από απόσταση (κλείδωμα-ξεκλείδωμαα, λειτουργία κλιματισμού, έλεγχο της κατάστασης του οχήματος, διαδικασία φόρτισης, κτλ.). 

Επιλογές φόρτισης

Η φόρτιση των νέων Plug-in Hybrid μοντέλων της Jeep είναι μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία, οι παράμετροι της οποίας μπορούν να διαμορφωθούν, είτε μέσω της οθόνης αφής των 8,4 ιντσών του συστήματος πολυμέσων UConnect, είτε του κινητού τηλεφώνου του χρήστη. Ειδικότερα για τη φόρτιση στο σπίτι, η ENGIE EPS ανέπτυξε κατ’ αποκλειστικότητα για την FCA το σύστημα φόρτισης easyWallbox που μπορεί να συνδεθεί χωρίς καμία απολύτως επέμβαση με το ηλεκτρικό οικιακό σύστημα. Ο έλεγχος του easyWallbox μπορεί να γίνει μέσω Bluetooth, ενώ ο χρόνος φόρτισης με απλή οικιακή πρίζα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 ώρες. Παράλληλα το σύστημα μπορεί να συνδεθεί και απ’ ευθείας με το ηλεκτρικό σύστημα της οικίας –σε αυτή την περίπτωση απαιτείται εγκατάσταση από επαγγελματία ηλεκτρολόγο- με το χρόνο πλήρους φόρτισης να μειώνεται κάτω από τις 2 ώρες (100 λεπτά). Σε επίπεδο φόρτισης σε δημόσιο δίκτυο, η FCA σε συνεργασία με την Digital Charging Solutions (DCS) ανέπτυξε το “My Easy Charge” όπου μέσω μιας κάρτας οι οδηγοί των Renegade 4xe και Compass 4xe θα έχουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο 130.000 σημείων φόρτισης σε 21 Ευρωπαϊκές χώρες.

Πρωτοποριακή τεχνολογία, αυθεντικός χαρακτήρας Jeep και μηδενικός φόρος χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου

Τα Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της θρυλικής μάρκας όπου ο αυθνετικός χαρακτήρας Jeep συναντά –χωρίς κανένα συμβιβασμό- το σεβασμό προς το περιβάλλον. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό και τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, τα πρώτα Plug-in Hybrid μοντέλα της Jeep έχουν εκπομπές CO2 χαμηλότερες από 50γρμ./χλμ. Σε συνδυασμό με τη Λιανική Τιμή Προ Φόρων που θα είναι κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, τα δύο μοντέλα θα προσφέρουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά απαλλάσσοντας τον χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου από την καταβολή φόρου. Τα Plug-in Hybrid Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe θα είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured