Σύνδεση

Jeep

Jeep: νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος ειδικά εξελιγμένο για οχήματα με off road δυνατότητες

Αποτελώντας το σημείο αναφοράς για τις εκτός δρόμου ικανότητες τους, τα Jeep Wrangler και Gladiator είναι σχεδιασμένα για να ανταπεξέλθουν σε κάθε έδαφος, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και στις καθημερινές μετακινήσεις.

Ειδικά για τα δύο παραπάνω μοντέλα, η Fiat Chrysler Automobiles, εξέλιξε ένα νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, η αρχιτεκτονική του οποίου επιτρέπει την εφαρμογή του σε οχήματα με σχεδιασμό για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές (μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μικρός εμπρός πρόβολος, μεγάλη κλίση προφυλακτήρα, κ.τλ.).

Ενώ ένα τυπικό σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος χρησιμοποιεί για τη λειτουργία του ένα τοποθετημένο στον προφυλακτήρα ραντάρ, τα Jeep Wrangler και Gladiator χρησιμοποιούν ένα ραντάρ που είναι ενσωματωμένο στην κάμερα που βρίσκεται στο παρμπρίζ (IRCM). Με αυτό τον τρόπο το σύστημα λειτουργεί ανεξάρτητα από το σχήμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και παράλληλα είναι απόλυτα προστατευμένο από βλάβες που μπορούν να προκύψουν είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές (επαφή με βράχους, κλαδιά, κτλ.) είτε σε μικροατυχήματα στην καθημερινή χρήση.

Με το σύστημα αυτόνομης πέδησης (IRCM) της Jeep οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν την προστασία που τους παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία στην καθημερινή κίνηση χωρίς καμία παραχώρηση στις εκτός δρόμου αναζητήσεις τους, ενώ παράλληλα μειώνονται οι πιθανότητες για πολυδάπανες επισκευές που μπορούν να προκύψουν ευκολότερα στα παραδοσιακά συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος.

Τέλος το σύστημα επιτρέπει στους σχεδιαστές μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό του εμπρόσθιου μέρους. Το Jeep Wrangler είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με το σύστημα IRCM με τιμές που ξεκινούν από τις 69.900 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση ή 160.000χλμ., ενώ το Jeep Gladiator αναμένεται να είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2020.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz