Σύνδεση

Stellantis

Ιστορικό χαμηλό για την Stellantis στην Ιταλία

Η παραγωγή οχημάτων της Stellantis στην Ιταλία μειώθηκε κατά 37% το 2024, σηματοδοτώντας σοβαρή ύφεση, με την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων να φτάνει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1956.

Η ένωση FIM-CISL ανέφερε ότι συναρμολογήθηκαν μόνο 475.090 οχήματα, από 751.384 το 2023.

Αυτό περιλαμβάνει μείωση 46% στα επιβατικά αυτοκίνητα και 17% στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Το ιστορικό εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο είδε μια εντυπωσιακή μείωση 70%, ενώ οι εγκαταστάσεις της Maserati στη Μόντενα υπέστησαν πτώση 79%, τροφοδοτώντας τις ανησυχίες για το μέλλον της πολυτελούς μάρκας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει βασιστεί σε προσωρινές απολύσεις που χρηματοδοτούνται από το κράτος για να διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα.

Ενώ η Stellantis ανακοίνωσε ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αναζωογόνηση της παραγωγής από το 2026, τα συνδικάτα παραμένουν επιφυλακτικά.

Εκπρόσωποι των εργαζομένων σχεδιάζουν να διαμαρτυρηθούν στις Βρυξέλλες, προτρέποντας την ΕΕ να αναθεωρήσει τους στόχους της για τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων για το 2025 εν μέσω αυξανόμενων προκλήσεων, όπως η αδύναμη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα, οι υπαναχωρήσεις των κυβερνήσεων στις επιδοτήσεις και ο ανταγωνισμός από την Κίνα.

Η Stellantis έχει δεσμευτεί να διατηρήσει σε λειτουργία όλα τα ιταλικά εργοστάσιά της, εξασφαλίζοντας τα κονδύλια παραγωγής μέχρι το 2032 χωρίς να απαιτούνται δημόσια κεφάλαια.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του συνδικάτου Ferdinando Uliano τόνισε την ανάγκη για επείγουσες στρατηγικές για τη στήριξη εταιρειών όπως η Maserati, υπογραμμίζοντας τις ευρύτερες επιπτώσεις για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Νέο Suzuki S-CROSS: Το υβριδικό αυτοκίνητο που τα έχει όλα και συμφέρει

Featured

Το νέο Audi Q5 έγινε και Sportback

Audi

Νέα εργοστάσια BMW και BYD στην Ουγγαρία – Τι γίνεται στην Ελλάδα;

BMW

Το νέο Hyundai Staria στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured