Mία από τις πιο έξυπνες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων μηνών τρέχει αυτό το διάστημα, είναι της Renault και προσπαθεί να συνδέσει την πορεία της στην F1 με τα καθημερινά μοντέλα της. Το κόνσεπτ έχει ως σλόγκαν «Κάθε Renault έχει λίγη Φόρμουλα 1 μέσα του» και η δράση γίνεται στο πάρκινγκ ενός σούπερ μάρκετ. Εκεί οι έκπληκτοι οδηγοί κάποιων Renault οδηγούνται σε έναν ειδικό χώρο, όπου γίνεται ένα κανονικό pit-stop τύπου F1 με αλλαγές ελαστικών και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι αντιδράσεις των οδηγών είναι ιδιαίτερα ευχάριστες, και το τελικό αποτέλεσμα αρκετά ευφάνταστο. Και σίγουρα πολύ αποτελεσματικό στο μήνυμα που θέλει να περάσει. Κάτι που ίσχυε άλλωστε και με το αντίστοιχο βίντεο με το pit–stop σε πλυντήριο, που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Παναγιώτης Τριτάρης