Σύνδεση

Featured

H ηλεκτρική Ford Mustang Lithium είναι θηρίο, καθώς έχει 912 ίππους

Τα πολλά άλογα με την ηλεκτροκίνηση έρχονται υπό προϋποθέσεις πολύ εύκολα. Έτσι οι 900+ ίπποι, για την ακρίβεια 912 που αντιστοιχούν σε 671 kW της πρωτότυπης Ford Mustang Lithium EV που θα παρουσιαστεί στη SEMA ναι μεν εντυπωσιάζουν αλλά δεν είναι και κάποιο ιδιαίτερο επίτευγμα.

Αυτό που πρέπει να εντυπωσιάσει είναι όχι τόσο ότι όλα αυτά τα άλογα καταλήγουν αποκλειστικά στους πίσω τροχούς -τα λάστιχά τους μάλλον θα έχουν περιορισμένο χρόνο ζωή- αλλά κυρίως ότι το κιβώτιο -πρόκειται για ένα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις, γεγονός που με τόση ισχύ και κυρίως με τόση ροπή (1.356 Nm) επιφέρει κάποιο (σημαντικό) ρίσκο.

Για να αποφευχθούν πάντως όσο γίνεται τα παρατράγουδα υπάρχουν συνολικά τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα Valet, Sport, Track και Beast, τα οποία προσαρμόζουν ανάλογα με το ζητούμενο τη ροπή. Η επιλογή του γίνεται μέσω μια κάθετη οθόνης αφής 10,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Το ότι η Mustang Lithium EV είναι μόνο πισωκίνητη οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ύπαρξη ενός μόνο ηλεκτροκινητήρα, το οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 800 V της Webasto, η οποία έχει συμβάλλει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Η πολύ μεγάλη τάση της μπαταρίας -διπλάσια σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ ανάλογη μπαταρία έχει και η Porsche Taycan- εξασφαλίζει τη γρήγορη παροχή μεγάλης ισχύος καθώς και την ταχύτερη φόρτισή της. Ταυτόχρονα είναι πιο ελαφριά και εκλύει μικρότερα ποσά θερμότητας.

Η Ford πάντως δεν ανακοινώνει κάτι επίσημα για τη μπαταρία, αλλά ούτε και για τις επιδόσεις που επιτυγχάνονται με τους 912 ίππους κάτω από το εμπρός καπό, που όπως και άλλα στοιχεία του αμαξώματος είναι από ανθρακονήματα. Από κει και πέρα υπάρχει το πακέτο Track Handling της Ford Performance για την ανάρτηση και εξαπίστονα φρένα της Brembo, σαν και αυτά της Shelby GT350.

Η Ford Mustang Lithium EV θα παραμείνει για την ώρα μια και μοναδική, ενώ το επόμενο μεγάλο βήμα της Ford στην ηλεκτροκίνηση θα είναι το ηλεκτρικό SUV που θα παρουσιάσει επίσημα στις 17 Νοεμβρίου και θα είναι εμπνευσμένο από τη Mustang. Μακάρι και από αυτήν της SEMA…

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup