Σύνδεση

Volkswagen

VW: STOP ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ DSG ΤΩΝ 10 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΟΙ 8 ΣΧΕΣΕΙΣ;

Έχουν περάσει περίπου 2 χρόνια από τη στιγμή που η VW είχε ανακοινώσει στο καθιερωμένο πια ετήσιο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης πως οι μηχανικοί της ασχολούνται με την εξέλιξη ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DSG) το οποίο θα έχει 10 ταχύτητες.

Φέτος και στην έκθεση της Φρανκφούρτης ανακοινώθηκε επίσημα πως το συγκεκριμένο πρότζεκτ εγκαταλείπεται, καθώς στην πορεία διαπιστώθηκε πως ένα τέτοιο κιβώτιο είναι αφενός ιδιαίτερα πολύπλοκο και αφετέρου ακριβό στην κατασκευή του. Ένας τρίτος παράγοντας και μάλλον τελικά ο πιο σημαντικός είναι και η αμφίβολη αποτελεσματικότητα των 10 σχέσεων. Η ZF, η γνωστή εταιρεία που προμηθεύει με κιβώτια πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ αυτών και τη BMW, έχει ξεκαθαρίσει πως θεωρεί τις 8 σχέσεις ιδανικές, ενώ αποδεκτές είναι και οι 9με μια δόση υπερβολής.

Das 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe DSG 250 Nm von Volkswagen

Οι απόψεις της ZF πάντως δεν εμποδίζουν τις GM και Ford να συνεργάζονται για την παραγωγή αυτόματων κιβωτίων 9 σχέσεων, τη Mercedes να διαθέτει το 9 GTronic σε συγκεκριμένα μοντέλα της και τις Hyundai Kia να εξελίσσουν το δικό τους 10τάχυτο.

Φυσικά η πράξη θα δείξει τι από όλα αυτά έχει κάποιο νόημα και θα καθιερωθεί.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured