Κάθε τρίτο Volvo που πωλείται στην Ευρώπη είναι υβριδικό, ενώ έχουν πουληθεί και κάποια πλήρως ηλεκτρικά, γεγονός που προστατεύει τη σουηδική εταιρεία από την πληρωμή προστίμου για υπέρβαση του ορίου των 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο που θα ισχύει από του χρόνου στην Ευρώπη.
Παράλληλα της δίνει τη δυνατότητα να πουλήσει μερίδια εκπομπών CO2 σε άλλους κατασκευαστές, που θα τα χρησιμοποιήσουν για τη μείωση του δικού τους μέσου όρου και την αποφυγή των υψηλότατων προστίμων ή τη μείωσή τους.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάποιες ενδιαφερόμενος, αλλά είναι βέβαιο πως θα βρεθεί κάποιος, μιας και η πρακτική αυτή είναι συνηθισμένη. Η FCA για παράδειγμα έχει αγοράσει πακέτα εκπομπών από την Tesla, ενώ ο όμιλος Volkswagen συνεργάζεται στον τομέα αυτό με την MG, καθώς τα δικά της ηλεκτρικά μοντέλα έχουν καθυστερήσει και το ZS της τελευταίας σημειώνει μεγάλη επιτυχία.