Σύνδεση

Volkswagen

H VW ΕΞΕΤΑΖΕΙ 2 ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 11 ΕΚ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Όπως έχουμε γράψει ο όμιλος Volkswagen έχει..

Όπως έχουμε γράψει ο όμιλος Volkswagen έχει περιθώριο μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, την ερχόμενη Πέμπτη δηλαδή, για να ανακοινώσει μια λύση για τα συνολικά 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει και είναι εφοδιασμένα με το λογισμικό παραποίησης των εκπομπών ρύπων.

Το θέμα με τα οχήματα που κινούνται από τις διάφορες εκδοχές του ΕΑ 189 δεν είναι όμως και τόσο απλό, καθώς δεν αντιμετωπίζεται μόνο με μια αναβάθμιση του λογισμικού. Κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να αντικατασταθούν, όπως αναφέρει και το Autonews.com, κάποια εξαρτήματα, με τις επεμβάσεις διόρθωσης να είναι δύο, ανάλογα με το σύστημα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας του κάθε αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την EPA (Environmental Protection Agency- Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος), η επιδιόρθωση των μοντέλων που έχουν κατασκευαστεί από το 2009 έως το 2014 απαιτεί περισσότερο χρόνο λόγω των φίλτρων NOx (οξείδια του αζώτου). Μάλιστα, από το 2012 η Volkswagen συνδυάζει τον TDI των 2.000 κυβικών σε κάποια μοντέλα της (π.χ. Passat) με καταλυτικό σύστημα SCR που χρησιμοποιεί ουρία για την καταστολή των NOx. Έτσι, πέρα από την αναβάθμιση του software, σε περιπτώσεις όπου υπάρχει SCR θα χρειαστεί και μετατροπή στο σύστημα και σύμφωνα με τους ειδικούς ενδεχομένως να υπάρξει επιβάρυνση της κατανάλωσης και της απόδοσης του κινητήρα.

Παράλληλα υπάρχει και μια μερίδα ειδικών η οποία υποστηρίζει πως η Volkswagen θα επιλέξει μαζί με μια από τις παραπάνω εκδοχές και τη χρηματική αποζημίωση των κατόχων των επίμαχων αυτοκινήτων, προκειμένου να γλιτώσει τυχόν νομικές διεκδικήσεις και επιπλοκές στο μέλλον.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi

Alfa Romeo: Η Junior με 313 ευρώ το μήνα

Alfa Romeo

Το Renault 5 Turbo 3E είναι η μετενσάρκωση του θρυλικού R5 Turbo

Featured

Το νέο Skoda Superb στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured