Σύνδεση

Featured

Η Toyota εξελίσσει EV με μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη και αυτονομία 1.000+ χιλιομέτρων (Video)

Η Toyota προετοιμάζεται για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) εξελίσσοντας solid state μπαταρίες με εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία και αναβαθμίζοντας το σύστημα παραγωγής της.

Η Toyota μπορεί να μην είναι από τις εταιρείες που πρωταγωνιστούν στην ηλεκτροκίνηση, τουλάχιστον από πλευράς εντυπώσεων αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν δρομολογεί το μέλλον της στο συγκεκριμένο τομέα.

Έτσι εξελίσσει τη νέα γενιά των EV της -το πρώτο θα κάνει την εμφάνισή του ως Lexus- που θα διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες, όπως μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη (solid state), λογισμικό με αυτόματες ενημερώσεις και διαδικασίες παραγωγής αιχμής.

Ο στόχος που έχει τεθεί είναι τα 1,7 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2030 που θα βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, ενώ το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής: 

  • 2026: Η επόμενη γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου της Toyota αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 900 χιλιόμετρα, αύξηση της τάξης του 20% σε σύγκριση με τις νυν μπαταρίες.
  • 2026-2027: Η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει μια διπολική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου- λιθίου που θα βελτιώσει την αυτονομία κατά 20% και θα μειώσει το κόστος κατά 40%.
  • 2027-2028: Μια ακόμα εξέλιξη αφορά μια νέα διπολική μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία θα εξασφαλίζει 10% αύξηση της αυτονομίας και 10% μικρότερο κόστος.
  • 2027-2028: Μπαταρία solid state με αύξηση της αυτονομίας κατά 20% σε σύγκριση με την μπαταρία ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς, φτάνοντας έτσι περίπου τα 1.200 χλμ.!
  • 2028+: Ακόμα πιο προηγμένη μπαταρία solid state, με 50% αύξηση της αυτονομίας σε σχέση με τη μπαταρία ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς, για μέγιστη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 1.300 χλμ.!

Ταυτόχρονα η Toyota θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της αεροναυπηγικής για να σχεδιάσει ρευστοδυναμικά σχήματα με συντελεστή οπισθέλκουσας κάτω από 0,20. Η εταιρεία στοχεύει στην εφαρμογή τεχνολογίας που δημιουργεί ένα φιλμ αέρα γύρω από το όχημα, μειώνοντας την αντίσταση του αέρα και μεγιστοποιώντας έτσι την αυτονομία. Η Toyota σχεδιάζει να επιτύχει αυτόν τον στόχο μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.

Όσον αφορά το λογισμικό, τα EV της Toyota θα διαθέτουν το λειτουργικό σύστημα αυτοκινήτων Arene που αναπτύχθηκε από τη θυγατρική της σε θέματα λογισμικού, Woven by Toyota. Αυτό το σύστημα θα επιτρέπει τις ενημερώσεις over-the-air για να διατηρείται το λογισμικό ενημερωμένο, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις και ταχύτερη ανάπτυξη προϊόντων.

Η Toyota αναβαθμίζει επίσης το σύστημα παραγωγής της για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών κατασκευής. Η εταιρεία σκοπεύει να εφαρμόσει τη μέθοδο giga casting, μια τεχνική που απλοποιεί την παραγωγή οχημάτων χτυπώντας το μπροστινό και το πίσω μέρος του οχήματος ως δύο μεγάλες μονάδες. Η προσέγγιση αυτή μειώνει τον αριθμό των απαιτούμενων εξαρτημάτων και διαδικασιών, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα κατά 20% και επιτρέποντας την αύξηση της παραγωγής οχημάτων κατά 20%.

Επιπλέον, η Toyota στοχεύει να εφαρμόσει την πλήρως αυτοματοποιημένη παραγωγή, όπου τα οχήματα οδηγούνται αυτόνομα μέσω της διαδικασίας συναρμολόγησης. Με την εξάλειψη των σταθερών γραμμών παραγωγής και τη χρήση τεχνολογίας τηλεχειρισμού, η Toyota μπορεί να δημιουργήσει πιο ευέλικτες διατάξεις, να εξοικονομήσει κόστος επένδυσης και να μειώσει το χρόνο παραγωγής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured