Σύνδεση

Suzuki

Τα μοντέλα της Suzuki έγιναν πιο πολλά στους ελληνικούς δρόμους 

Το 2024 ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για τη Suzuki στην Ελλάδα, καθώς η μάρκα κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων.

Συγκεκριμένα, σε μια συνολικά αναπτυσσόμενη αγορά όπου οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσαν άνοδο 1,9% (φτάνοντας τις 137.075 μονάδες), η Suzuki ξεχώρισε με μια εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων 39,8% σε σύγκριση με το 2023. Οι συνολικές ταξινομήσεις της για το 2024 ανήλθαν σε 10.636 μονάδες, με 3.030 επιπλέον οχήματα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της από το 5,7% στο 7,8%. 

Η άνοδος της Suzuki ήταν ακόμη πιο αισθητή στην κατάταξη των συνολικών ταξινομήσεων, όπου ανέβηκε από την 7η στη 2η θέση. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κυρίως σε δημοφιλή μοντέλα όπως τα Vitara, S-Cross, Swift και Ignis που ξεχώρισαν για την ποιότητα, την αξιοπιστία και την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. 

Στη λιανική αγορά, η Suzuki πέτυχε επίσης αξιοσημείωτη απόδοση, με αύξηση πωλήσεων 28%, έναντι συνολικής αύξησης 7,5% στην κατηγορία. Το μερίδιο της στη λιανική ξεπέρασε το 10% (10,2%), επιβεβαιώνοντας την ισχυρή απήχησή της στους ιδιώτες πελάτες. 

H επιτυχία δεν είναι τυχαία. Η Suzuki βασίζεται σε αξίες όπως η καινοτομία, η κορυφαία ποιότητα και η αξιοπιστία, ενώ η εξυπηρέτηση πελατών και το εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων διασφαλίζουν ότι η μάρκα παραμένει κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών. 

Το 2025, η Suzuki αναμένεται να κάνει ένα σημαντικό βήμα, παρουσιάζοντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το e-Vitara. Το νέο B SUV, διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, είναι η απτή απόδειξη της δέσμευσης της Suzuki για βιωσιμότητα. Συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με την ανάγκη για ένα πιο πράσινο μέλλον, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας. 

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi

Alfa Romeo: Η Junior με 313 ευρώ το μήνα

Alfa Romeo

Το Renault 5 Turbo 3E είναι η μετενσάρκωση του θρυλικού R5 Turbo

Featured