Το 2024 ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για τη Suzuki στην Ελλάδα, καθώς η μάρκα κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, σε μια συνολικά αναπτυσσόμενη αγορά όπου οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσαν άνοδο 1,9% (φτάνοντας τις 137.075 μονάδες), η Suzuki ξεχώρισε με μια εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων 39,8% σε σύγκριση με το 2023. Οι συνολικές ταξινομήσεις της για το 2024 ανήλθαν σε 10.636 μονάδες, με 3.030 επιπλέον οχήματα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της από το 5,7% στο 7,8%.
Η άνοδος της Suzuki ήταν ακόμη πιο αισθητή στην κατάταξη των συνολικών ταξινομήσεων, όπου ανέβηκε από την 7η στη 2η θέση. Η επιτυχία αυτή οφείλεται κυρίως σε δημοφιλή μοντέλα όπως τα Vitara, S-Cross, Swift και Ignis που ξεχώρισαν για την ποιότητα, την αξιοπιστία και την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Στη λιανική αγορά, η Suzuki πέτυχε επίσης αξιοσημείωτη απόδοση, με αύξηση πωλήσεων 28%, έναντι συνολικής αύξησης 7,5% στην κατηγορία. Το μερίδιο της στη λιανική ξεπέρασε το 10% (10,2%), επιβεβαιώνοντας την ισχυρή απήχησή της στους ιδιώτες πελάτες.
H επιτυχία δεν είναι τυχαία. Η Suzuki βασίζεται σε αξίες όπως η καινοτομία, η κορυφαία ποιότητα και η αξιοπιστία, ενώ η εξυπηρέτηση πελατών και το εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων διασφαλίζουν ότι η μάρκα παραμένει κοντά στις ανάγκες των καταναλωτών.
Το 2025, η Suzuki αναμένεται να κάνει ένα σημαντικό βήμα, παρουσιάζοντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το e-Vitara. Το νέο B SUV, διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, είναι η απτή απόδειξη της δέσμευσης της Suzuki για βιωσιμότητα. Συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με την ανάγκη για ένα πιο πράσινο μέλλον, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας.
