Σύνδεση

Featured

Η Renault αλλάζει τη στρατηγική της στην Κίνα. Εγκαταλείπει τα επιβατικά με συμβατικούς κινητήρες

Η Renault αλλάζει τις δραστηριότητές της στην Κίνα, αποχωρώντας από την αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για την παραγωγή τους συνεργαζόταν με την Dongfeng Motor Corporation, στην οποία περνά πλέον το σύνολο των μετοχών της κοινής εταιρείας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γαλλικής εταιρείας θα συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες aftersales στους περίπου 300.000 πελάτες της, ενώ η Dongferg μαζί με τη Renault και τη Nissan θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στην εξέλιξη καινούργιων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.

Από την άλλη οι Γάλλοι θα δραστηριοποιηθούν ακόμα πιο έντονα στην κινεζική αγορά των ελαφρών επαγγελματικών (LCV), όπου ήδη συνεργάζονται με την Brilliance στην κοινή τους εταιρεία Renault Brilliance Jinbei Automotive (RBJAC) που ιδρύθηκε στα τέλη του 2017. Η κινεζική αγορά των ελαφρών επαγγελματικών έφτασε το 2019 τα 3,3 εκατομμύρια μονάδες και οι τάσεις για το μέλλον είναι αυξητικές.

H Renault θέλει να εκμεταλλευθεί την τεχνογνωσία της στη συγκεκριμένη κατηγορία καθώς είναι πρώτη σε αυτή στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα θα δώσει βάρος και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι πωλήσεις των οποίων έφτασαν πέρυσι στην Κίνα, που είναι με διαφορά η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών, στις 860.000 μονάδες. Και θα φτάσουν έως το 2030 το 25% της αγοράς της χώρας.

Για το λόγο αυτό η γαλλική εταιρεία θα ενισχύει τη συνεργασία της με τη Nissan και τη Dongfeng στην εταιρεία eGT θέλοντας να κάνει το K-ZE ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα θα συνεργαστεί και με την JMEV που το 2022 θα διαθέτει 4 ηλεκτρικά μοντέλα και θα καλύπτει το 45% της αγορά της Κίνας.

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo