Σύνδεση

Featured

Η PSA σκοπεύει να καταργήσει τους κινητήρες της Opel

H εξαγορά της Opel από το γκρουπ PSA (Peugeot-Citroen) η οποία δημιούργησε την δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, φαίνεται δεν θα αποφύγει τις αναταράξεις, παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις από τους Γάλλους. Και όπως αναφέρει η έγκυρη εφημερίδα Automotive News αυτοί που φαίνεται να “πληρώσουν” πρώτοι τη… νύφη θα είναι οι κινητήρες της Opel.

H είδηση έρχεται σε συνέχεια της πρώτης αναφοράς στις δυσκολίες του “γάμου”, όταν στελέχη της PSA δήλωσαν ότι τα εργοστάσιά τους είναι πολύ πιο αποδοτικά από εκείνα της Opel. Τώρα στο στόχαστρο μπήκαν οι κινητήρες της Γερμανικής εταιρίας, οι οποίοι κατά τους Γάλλους δεν είναι στο ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους δικούς τους, και έτσι σιγά-σιγά όλα τα αυτοκίνητα του νέου γκρουπ θα έχουν Γαλλικούς κινητήρες. Πέρα από τους κινητήρες είναι προφανές ότι το ίδιο θα γίνει και με τα πλαίσια, τα οποία πλέον σιγά-σιγά θα είναι κοινά για όλο το γκρουπ και βεβαίως την Οpel.

Τις προθέσεις της PSA εξέφρασε σε συνέντευξή του ο διευθυντής εξέλιξης του γκρουπ PSA, Gilles Le Borgne, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι τα αυτοκίνητα της Opel θα χρησιμοποιούν δάπεδα της PSA, κάτι που βέβαια, όπως είπε, δεν θα γίνει μέσα σε μία νύχτα, αλλά θα πάρει ένα κάποιο μεταβατικό χρονικό διάστημα. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, δήλωσε ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη απόφαση ακόμα, όμως όπως είπε οι κινητήρες της Opel έχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης με βάση την τεχνολογία των Γαλλικών κινητήρων. Μακροπρόθεσμα πάντως οι υπάρχοντες κινητήρες της Opel θα πάψουν να υπάρχουν καθώς η PSA θέλει να αποφύγει να πληρώνει τα δικαιώματα εξέλιξης που οφείλει η Opel στην προηγούμενη ιδιοκτήτρια, την General Motors.

Όλη αυτή η αναστάτωση είναι προφανές ότι επηρεάζει και αρκετούς από τους ανθρώπους της Opel, και σίγουρα τους 800 εργαζόμενους στο τμήμα R&D της εταιρίας στο Russelsheim το οποίο άνοιξε πριν ένα χρόνο ύστερα από μία επένδυση της τάξης των 210 εκατομμυρίων ευρώ. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλους 3.000 υπαλλήλους της εταιρίας οι οποίοι ήταν εμπλεκόμενοι σε πρότζεκτ τα οποία εξελίσσονταν από κοινού με την GM. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο γάμος των δύο μεγάλων εταιριών έχει αρχίσει να δείχνει τα προβλήματά του διαψεύδοντας όσους πίστευαν ότι θα πρόκειται για μία “βελούδινη” συμφωνία προς όφελος και των δύο εταιριών.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup