Σύνδεση

Featured

Η Porsche ήθελε να αναβιώσει το «Little Bastard», την 550 Spyder του James Dean. Και μάλιστα δύο φορές!

H 550 Spyder είναι ένα από τα μοντέλα της Porsche που έχουν μείνει στην ιστορία. Όχι γιατί ήταν ένα σπουδαίο αυτοκίνητο, που ήταν, αλλά γιατί έχει συνδεθεί άμεσα με το θάνατο του James Dean, που ονόμαζε το αγωνιστικό του «Little Bastard».

Η ονομασία αυτή έχει μείνει επίσης στην ιστορία και το 2008 ο τότε επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, πιο σωστό είναι το… μονάρχης, Ferdinand Piech έδωσε τη… διαταγή για την εξέλιξη μιας σύγχρονης έκδοσης του Little Bastard. Έτσι το τμήμα σχεδίασης με επικεφαλής τον Walter de Silva, που έως το 2015 ήταν υπεύθυνος για το design όλων των μαρκών του ομίλου, έπεσε με τα μούτρα στη δουλειά και δημιούργησε την 550ne. Η οποία έμεινε για μια δωδεκαετία στην αφάνεια και αποκαλύφθηκε μόλις τώρα από τον ίδιο το de Silva μέσω Instagram.

Η εμφάνιση της 550ne συνειδητά δεν είναι ρετρό, ενώ παρά τους στρογγυλούς προβολείς και το κάλυμμα του κινητήρα με τα ανοίγματα εξαερισμού κάνει σαφή τη σχέση της με τη Boxster. Το χρώμα της δεν θα μπορούσε παρά να είναι ασημένιο όπως στο Little Bastard του James Dean, ενώ στο εσωτερικό της ξεχωρίζει το flat bottom τιμόνι, τα «χωστά» όργανα στον πίνακα και η μεγάλη κεντρική κονσόλα που θυμίζει λίγο Audi R8.

Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει είναι γιατί η 550ne δεν προχώρησε σε μοντέλο παραγωγής και έμεινε απλά μια άσκηση, έστω και προχωρημένη. Η απάντηση είναι πως τότε δόθηκε προτεραιότητα, σωστά, στη Macan, που ήταν πολύ πιο σημαντική για την οικονομική ευρωστία της μάρκας.

H ιδέα πάντως μιας νέας εκδοχής του Little Bastard den έφυγε ποτέ από το μυαλό των υπευθύνων της Porsche και έτσι το 2019 o επικεφαλής του design της μάρκας Michael Mauer και η ομάδα του παρουσίασαν την Vision Spyder, που έφτασε μέχρι το στάδιο του μοντέλου πηλού σε κανονικές διαστάσεις.

Πέρα από την 550 Spyder του James Dean πηγή έμπνευσης ήταν και η 550-1500 RS Spyder, με την οποία ο Hans Herrmann το 1954 μετείχε στην Carrera Panamericana.

Και εδώ η βάση είναι η Boxster, ενώ με το συγκεκριμένο διθέσιο πρωτότυπο η γερμανική εταιρεία προσπαθεί να διερευνήσει καινούργια σχήματα και φόρμες για τα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πάντως εδώ η επωνυμία ήταν 551 και το χαϊδευτικό Little Rebel.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup