Η Porsche μπορεί να παρουσιάζει συνεχώς καινούργιες εκδόσεις τόσο της 911 όσο και των άλλων μοντέλων της αλλά αυτό δεν στάθηκε ικανό να περιορίσει τη μείωση των πωλήσεών της σε μια από τις πιο σημαντικές αγορές για αυτή.
Την εσωτερική αγορά της Γερμανίας, ενώ ο προβληματισμός στα υψηλά κλιμάκια της εταιρείας είναι ιδιαίτερα μεγάλος, καθώς η πτώση ήταν κάτι παραπάνω από σημαντική μιας και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία έφτασε το 34,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο αφορά τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου, οι οποίοι όλο πεθαίνουν και όλο αποδεικνύονται πιο ανθεκτικοί από τους καλοθελητές. Τα diesel λοιπόν αύξησαν τις πωλήσεις τους στην Γερμανία κατά 2,7% (συνολικό μερίδιο αγοράς 32,4%), ενώ από την άλλη οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων σημείωσαν πτώση κατά 6,4%, γεγονός που σημαίνει πως η αύξηση του μεριδίου αγοράς των υβριδικών, στα οποία περιλαμβάνονται και τα PHEV (plug-in) και των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων γίνεται κατά κύριο λόγο εις βάρος αυτών με κινητήρες βενζίνης.
Γιάννης Σκουφής