Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η ΠΙΟ ΧΑΖΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!

Η ιδέα κλασική: διαφημίζεις μια τσάντα χειρός για λίγες αποσκευές δείχνοντας το μοντέλο στη διαδικασία να την τοποθετήσει στο πορτμπαγκάζ ενός πολυτελούς και ακριβού αυτοκινήτου κύρους, προκειμένου το τελευταίο να αντανακλάται και στην αποσκευή.

Αυτό λοιπόν λογικά σκέφτηκαν και οι άνθρωποι της εταιρείας Golla προκειμένου να διαφημίσουν τη δική τους τσάντα και επέλεξαν ένα αυτοκίνητο δεδομένης αξίας και μάλιστα διαχρονικής και κύρους, που επιπλέον είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από πολλές γωνίες.

Κάπου εδώ όμως σταματά η λογική και αρχίζει η βλακεία, μιας και έβαλαν το μοντέλο να ανοίγει το καπό για να τοποθετήσει την τσάντα στο πίσω μέρος της 911. Εκεί που παραδοσιακά, εδώ και μισό+ αιώνα βρίσκεται ο κινητήρας της iconic Porsche.

Πανέξυπνο… Η επόμενη διαφήμιση αυτής της λογικής θα μπορούσε να είναι π.χ. εταιρείας καυσίμων με πρωταγωνιστή το Tesla Model S. Ή χλιδάτου ξενοδοχείου με το Dacia Logan.

Γιάννης Σκουφής  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup