Σύνδεση

Peugeot

Peugeot: 210 χρόνια ιστορίας

H Peugeot έκλεισε 210 χρόνια τόλμης, πάθους και καινοτομίας. Από την επανάσταση στο χώρο της μόδας τον 19ο αιώνα μέχρι την επανάσταση της κινητικότητας με τα ποδήλατα και τα αυτοκίνητα, η Peugeot άλλαζε πάντα τους κανόνες και διαμόρφωνε από την αρχή τα δεδομένα της κινητικότητας.

Σε κάτι παραπάνω από δύο αιώνες όλα είναι διαφορετικά.

Τα τελευταία δέκα χρόνια η καθημερινότητα έχει αλλάξει άρδην: όχι μόνο μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και της συνδεσιμότητας, αλλά και μέσω του τρόπου σκέψης, των νέων καταναλωτικών προτύπων και των νέων μεθόδων κινητικότητας.

Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της περιόδου η Peugeot παρέμεινε στην κορυφή, ενώ παράλληλα εξελισσόταν: άνοιγε νέους δρόμους για να προχωρήσουν οι υπηρεσίες κινητικότητας, ώστε να προσφέρουν στην αγορά νέα επιτυχημένα οχήματα και φυσικά, για να δημιουργηθεί η ηλεκτροκίνηση.

Για να γιορτάσει η Peugeot αυτή την επέτειο και να τιμήσει τους συνεργάτες της δημιούργησε ένα δίμηνο πρόγραμμα μοναδικών εορταστικών ορόσημων:

  • Δημιουργήθηκε ένα ιδιαίτερο λογότυπο αφιερωμένο στον εορτασμό των 210 ετών του λιονταριού της μάρκας.
  • Mέχρι και το τέλος του 2020: μία διεθνής καμπάνια «2.1.0» συνοδεύει την επέτειο της Peugeot.
  • Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεσπόζουν 13 ταινίες με τις πιο σημαντικές στιγμές της μάρκας: Το Peugeot 205, τον αγώνα του Le Mans το 1993, την Peugeot στο WRC, το εργατικό δυναμικό της, το Peugeot e-Legend, το Peugeot 404, τον Armand Peugeot, το Peugeot Type 1, το Peugeot 401 Eclipse, τα 6 βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car Of The Year), το Rally Dakar.
  • Το ολοκαίνουριο 508 Peugeot Sport Engineered επιλέχθηκε απο το κοινό ως το πιο εμβληματικό όχημα των τελευταίων δύο αιώνων.
  • Έως τις 30 Οκτωβρίου η είσοδος στο Μουσείο «L’ Aventure Peugeot» στην πόλη Sochaux της Γαλλίας κοστίζει μόνο ένα ευρώ για όλους τους επισκέπτες.
  • Η συλλογή των προϊόντων Peugeot Lifestyle είναι διαθέσιμη για τον εορτασμό της επετείου των 210 χρόνων στο online κατάστημα. Αυτή η χαρακτηριστική συλλογή «Since 1810» δημιουργήθηκε για τους φίλους της μάρκας. Είναι μία ξεχωριστή συλλογή που περιλαμβάνει αντικείμενα για την κουζίνα, όπως μύλους, είδη ρουχισμού και μινιατούρες μοντέλων Peugeot. Για τους εμπόρους τα προϊόντα (μπρελόκ, τσάντες, καμβάς) υπογράφονται με τα «210 χρόνια» και φέρουν το μαύρο λογότυπο σε λευκό φόντο.

Για την PEUGEOT

 Με βάση την τεχνολογική επιθετική στρατηγική της και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η μάρκα PEUGEOT μπαίνει δυνατά στην εποχή της ενεργειακής μετάβασης. Η συναρπαστική και απολαυστική οδήγηση, ο κομψός σχεδιασμός και η ασυμβίβαστη ποιότητα, είναι η δέσμευση της μάρκας στους πελάτες της, και συμβάλλει στην εμπειρία που προσφέρει κάθε PEUGEOT. Με παρουσία σε περισσότερες από 160 χώρες σε 10.000 σημεία πώλησης, η μάρκα πούλησε σχεδόν 1.500.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο το 2019. Η PEUGEOT συνδυάζει την ολοκληρωμένη αριστεία, τη γοητεία και τη συγκίνηση, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία μάρκα μαζικής παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured