Σύνδεση

Featured

Πόσο μεγάλες θα γίνουν στο (άμεσο) μέλλον οι οθόνες στα αυτοκίνητα;

Οι οθόνες έχουν μπει πλέον για τα καλά στα αυτοκίνητά μας και δεν υπάρχει περίπτωση να παρουσιαστεί ένα καινούργιο μοντέλο, όσο μικρό και να είναι, που δεν θα διαθέτει μια τουλάχιστον οθόνη. Στο κέντρο ή κοντά στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment.

Οι διαγώνιοι των οθονών αυτών έχουν φτάσει ή και ξεπεράσει ελαφρώς τις 10,0 ίντσες, ειδικά αν το σχήμα τους είναι παραλληλόγραμμο και η τοποθέτησή τους οριζόντια, με αποκορύφωμα τις πραγματικά τεράστιες της Tesla, που όμως προς το παρόν είναι η εξαίρεση.

 

Η τάση πάντως είναι ξεκάθαρα αυξητική και για το μοντέλα όλων των άλλων κατασκευαστών. Στο ερώτημα μέχρι που μπορούν να φτάσουν στο άμεσο μέλλον η απάντηση είναι γύρω στις 15 ίντσες στην κορυφαία τους εκδοχή, ενώ η βασική δεν θα είναι μικρότερη των 8,0 ιντσών.

Έτσι τουλάχιστον σκοπεύει να κινηθεί η Ford και φυσικά δεν θα είναι η μόνη, που εξελίσσει το SYNC 4, την επόμενη γενιά των αντίστοιχων συστημάτων της. Με τέτοιο μέγεθος οθόνης θα είναι πιο εύκολα εφικτός και ο διαχωρισμός της σε περισσότερα του ενός παράθυρα. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του SYNC 4 θα περιλαμβάνεται η ασύρματη σύνδεση με το cloud αλλά και με το smartphone του χρήστη, καθώς και οι «over the air» αναβαθμίσεις, ενώ θα έχει και τη δυνατότητα προσαρμογής στις συνήθειες του οδηγού.

Το SYNC 4 αναμένεται να είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια του 2020 στα καινούργια αλλά και στα ανανεωμένα μοντέλα της Ford.    

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup