Σύνδεση

Featured

Οι οδηγοί προτιμούν τους φυσικούς διακόπτες και όχι τις οθόνες αφής

Μία έρευνα στην Γερμανία, που ισχύει και για τις περισσότερες αγορές, έδειξε πως οι οδηγοί βολεύονται καλύτερα με το να πατούν φυσικούς διακόπτες παρά ψηφιακούς σε οθόνες αφής.

Συγκεκριμένα, το 37% των οδηγών προτιμούν φυσικούς διακόπτες και χειριστήρια, σε μια έρευνα που πραγματοποίησε το ερευνητικό ινστιτούτο YouGov σε συνεργασία με την ψηφιακή πλατφόρμα πωλήσεων mobile.de. Το 22% θεωρεί πως ο συνδυασμός των φυσικών διακοπτών με τις οθόνες αφής είναι ο καλύτερος, κάτι που κατά τη γνώμη ισχύει. Ειδικά στην περίπτωση που απουσιάζουν εντελώς οι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού και έχουν ενσωματωθεί στις οθόνες (όπως στα Peugeot και Citroen και στα τελευταία μοντέλα του ομίλου Volkswagen).

Μόλις το 16% προτιμά τον πλήρη έλεγχο από τις οθόνες αφής και ή τον ανέπαφο έλεγχο, ενώ μόνο το 10% βρίσκει χρηστικές τις φωνητικές εντολές. Προσωπικά τις θεωρώ απλά εντυπωσιακές και πρακτικά άχρηστες, όπως και μερικές άλλες τεχνολογίες που μπορείτε να δείτε εδώ.

Επίσης, στην έρευνα αναφέρεται πως οι οδηγοί προτιμούν πραγματικούς διακόπτες για το άνοιγμα των παραθύρων (π.χ. στο VW ID.3 υπάρχουν αφής), τον κλιματισμό όπως προανέφερα και την ένταση του ήχου, ακόμη και αν υπάρχουν σχετικά χειριστήρια στο τιμόνι. Εγώ θα πρόσθετα και για την χειροκίνητη αναζήτηση ραδιοφωνικών σταθμών, κάτι που απουσιάζει χρόνια τώρα από τα Mercedes.

Αξιοσημείωτο είναι πως επισημαίνεται για μία ακόμη φορά η απόσπαση προσοχής από την πολύ-λειτουργικότητα και την πολυπλοκότητα των σύγχρονων συστημάτων πολυμέσων (infotainment). Επίσης, οι φωνητικές εντολές έχουν το πλεονέκτημα της ασφάλειας αφού ο οδηγός δεν τραβά την προσοχή του από τον δρόμο, αλλά τελικά η όλη τεχνολογία τον στρεσάρει κάθε φορά που δεν αντιλαμβάνεται ή δεν επεξεργάζεται σωστά την εντολή του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured