Τελικά αργά ή γρήγορα τίποτα δεν μένει κρυφό. Έτσι η διαρροή εσωτερικών e–mails της Nokian Tires αποκάλυψε μια απάτη της φινλανδικής εταιρείας, η οποία όταν της ζητούσαν λάστιχα για ειδικές εκδηλώσεις, αξιολογήσεις και συγκριτικά τεστ από τον ειδικό τύπο, ηλεκτρονικό και μη, έδινε καλύτερα από αυτά του εμπορίου, με απώτερο σκοπό τη διάκρισή τους και την καλή τους βαθμολογία σε σχέση με τα ελαστικά των Continental, Michelin κ.λπ.
Η Nokian εφάρμοζε την τακτική αυτή από το 2005, δηλαδή για περισσότερα από 10 χρόνια, ενώ οι διαστάσεις που πήρε η αποκάλυψη του σκανδάλου την ανάγκασε να δηλώσει επίσημα πως «σε προηγούμενα χρόνια, όταν οι οργανισμοί αξιολόγησης και οι κατασκευαστές μας ζητούσαν να τους στείλουμε λάστιχα για τεστ αυτά ήταν διαφορετικά. Για αυτό ζητάμε συγνώμη για το λάθος που κάναμε στο παρελθόν».
Μάλλον είναι αυτό που λένε πως από τότε που βγήκε η συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο…
Γιάννης Σκουφής

stergios1
29/02/2016 στις 22:15
me opion daskalo kathisis tetia gramata ta mathis. blepe germania.