Σύνδεση

Featured

Η (ενδεχόμενα) τελευταία ατμοσφαιρική Porsche 911 GT3 RS ανεβαίνει στις 9.000 στροφές (Video)

Ναι, δεν κάνετε λάθος: η νέα GT3 RS μοιάζει πολύ με την αντίστοιχη GT2, καθώς και οι δύο έχουν τεράστιες πίσω φτερούγες. Ίσως να είναι και αυτός ο λόγος που οι επιγραφές GT3 RS στα πλάγια είναι έντονες, προκειμένου να γίνεται αντιληπτό για ποιο ακριβώς μοντέλο μιλάμε.

Κάτω από τη μεγάλη αεροτομή πάντως εδώ στριγγλίζει, μιας και ανεβαίνει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ., ένας ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος boxer 4.000 κυβικών, ο οποίος μπορεί να είναι και ο τελευταίος της συνομοταξίας. Αποδίδει 520 ίππους, συνδυάζεται πλέον αποκλειστικά με ένα προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσής του αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων και εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις: 0-100 σε 3,2 δεύτερα και τελική 312 χλμ./ ώρα.

Από και κει πέρα έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις στην τετραδιεύθυνση, τα ελαστικά είναι της διάστασης 265/35 R20 και 325/30 R21 μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ υπάρχει και η έκδοση Weissach. Η οποία είναι ακόμα πιο ελαφριά, στα 1.430 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα, το εσωτερικό και το πλαίσιο. Παράλληλα οι ζάντες είναι εδώ από μαγνήσιο, ενώ υπάρχει και η Clubsport με ρολ μπαρ και γενικά εξοπλισμό για χρήση σε πίστα.

Η νέα 911 GT3 RS κοστίζει στη Γερμανία από 195.137 ευρώ, με τη Weissach να χρεώνεται επιπλέον, ενώ η Clubsport κοστίζει το ίδιο.   

Γιάννης Σκουφής  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup