Σύνδεση

BMW

Η ΝΕΑ BMW M5 ΤΩΝ 600+ ΙΠΠΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ (VIDEO)

Η παρουσίαση της νέας BMW M5, με τα πάνω από 600 άλογα και τα περισσότερα από 700 Nm έχει μπει στην τελική της ευθεία και η βαυαρική εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα πως η κορυφαία έκδοση της business λιμουζίνας της θα είναι, για πρώτη φορά στην ιστορία της, τετρακίνητη.

Το xDrive της M5 είναι στα βασικά του σημεία ίδιο με αυτό των άλλων τετρακίνητων μοντέλων της BMW, ενώ θα συνδυάζεται με τον 100% μπλοκέ που έχουν τα M μοντέλα. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα εξελιγμένο λογισμικό που επιτρέπει τον προσδιορισμό του συντελεστή τριβής και στους δύο άξονες, γεγονός που επιτρέπει στους μηχανικούς της BMW να μην κάνουν λόγο για ρύθμιση αλλά για πρόβλεψη.

Μια πρόβλεψη που συνδυάζεται με συνολικά 5 προγράμματα οδήγησης, το κανονικό και το MDM, καθώς και τα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρόγραμμα ευστάθειας απενεργοποιημένο.

BMW-M5-2017 (3)

Οι περισσότεροι οδηγοί δεν θα χρειαστούν κάτι παραπάνω από το MDM, που επιτρέπει, πριν την επέμβαση, τις πλαγιολισθήσεις, ενώ η περισσότερη ροπή καταλήγει στον πίσω άξονας. Με το πρόγραμμα 2WD φτάνει όλη στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η νέα M5 να είναι κλασικό πισωκίνητη όπως προαναφέραμε. Εδώ ο οδηγός θα πρέπει να ξέρει το κάνει, μιας και οι 600+ που καταλήγουν στους πίσω τροχούς χρειάζονται απαραίτητα εμπειρία και γνώση. Παρά τους μεγάλους τροχούς πλάτους 285 χιλιοστών και του φουλ μπλοκέ διαφορικού.

Κατά τα άλλα το σύστημα διεύθυνσης θα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, το αυτόματο κιβώτιο δεν θα είναι το κλασικό 7άρι διπλού συμπλέκτη της M Gmbh, αλλά ένα καινούργιο με μετατροπέα ροπής, 8 σχέσεις και ταχύτατες αλλαγές. Ο κινητήρας θα είναι και πάλι ο V8 των 4.400 κυβικών, με καινούργια διπλά turbo, νέο σύστημα εισαγωγής αέρα και βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Με όλα αυτά το 0-100 αναμένεται να είναι γύρω στα 3,5 δευτερόλεπτα και το 0-200 σε λιγότερα από 10,0.

BMW-M5-2017 (12)

Για να επιτευχθούν αυτές οι τιμές η οροφή της νέας M5 αλλά και τα γρανάζια του πίσω μπλοκέ διαφορικού θα είναι από ανθρακόνημα, ενώ στη μείωση του βάρους βοηθά και η απουσία της τετραδιεύθυνσης αλλά και του συστήματος μείωσης των κλίσεων που υπάρχουν στο τρέχον μοντέλο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup