Η Alfa Romeo έχει μπει στην τελική ευθεία για την παρουσίαση της ανανεωμένης Giulietta μέσα στο 2016, αλλά από την άλλη βρίσκεται και σε στάδιο προετοιμασίας για τη διάδοχό της, η οποία θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα προς τα τέλη της δεκαετίας.
Σε 2 με 3 λοιπόν χρόνια από τώρα η νέα γενιά της Giulietta θα είναι καθόλα έτοιμη, ενώ η βάση της, όπως ανέφερε στο βρετανικό περιοδικό Auto Express ο σχεδιαστής της FCA Alberto Dillilo, θα είναι ένα μια πιο κοντή εκδοχή του πλαισίου που χρησιμοποιείται στην Giulia.
Το πολύ ενδιαφέρον ερώτημα εδώ βέβαια είναι αν θα είναι και η Giulietta πισωκίνητη, ενώ η απάντηση του Dillilo είναι πως «…κάτι τέτοιο είναι τεχνικά εφικτό». Αν όντως αυτό υλοποιηθεί η καινούργια Giulietta θα είναι το μόνο πισωκίνητο μοντέλο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας. Το προνόμιο αυτό το έχει μέχρι στιγμής η σειρά 1 της BMW, αλλά η επόμενη γενιά της θα βασίζεται στο πλάισιο UKL, που χρησιμοποιείται ήδη στα Mini, τα πολυμορφικά της σειράς 2 και την X1 και κατά συνέπεια θα είναι προσθιοκίνητη.
Γιάννης Σκουφής
