Σύνδεση

Mitsubishi

Η Mitsubishi Motors 3η μάρκα στο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών J.D. Power 2019

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 – Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της βιομηχανίας, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης. Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στη Νο3 θέση φέτος αφήνοντας πίσω της ηχηρά ονόματα.

«Η ικανοποίηση πελατών είναι βασική αξία στη Mitsubishi Motors, και η απόδοσή μας στην Έρευνα JD Power CSI την τελευταία διετία αποδεικνύει την επικέντρωση των προσπαθειών μας στο σκοπό αυτό. Μοναδικό μας κίνητρο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρία μας» δήλωσε ο Mark Chaffin, Chief Operating Officer της MMNA. «Αποτελεί τεράστια επιτυχία για την MMNA, και όλα τα εύσημα απονέμονται στο εξαιρετικό δίκτυο εμπόρων και στις ομάδες παροχής υπηρεσιών στην έδρα μας, αλλά και σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.»

Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης  των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo