Σύνδεση

Audi

OI ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΕΣ ΟΡΟΦΕΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ;

Οι μεταλλικές αναδιπλούμενες οροφές των κάμπριο και των ρόουντσερ που πρωτο-εμφανίστηκαν με την 1η γενιά της Mercedes SLK μάλλον δεν έχουν πολύ ψωμί μπροστά τους. Κι αυτό γιατί ένας ένας οι κατασκευαστές τις εγκαταλείπουν. Τελευταία σε αυτήν τη σειρά η BMW, καθώς η επόμενη γενιά της ανοιχτής 4άρας αλλά και αυτή της Ζ4, σύμφωνα με την εξειδικευμένη και καλά πληροφορημένη ιστοσελίδα Bimmertoday, θα έχουν και πάλι μαλακές οροφές από ύφασμα..

SOFT TOP

Οι λόγοι για αυτήν την επιλογή πολλοί, καθώς ο υδραυλικός μηχανισμός είναι πολύπλοκος, ενίοτε παρουσιάζει θέματα, κοστίζει σε χώρους και κυρίως σε βάρος, που με τη σειρά του επηρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και βασικά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Φυσικά στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και το ότι η μαλακή οροφή λειτουργεί και ως στοιχείο αναγνώρισης ενός ιδιαίτερου αυτοκίνητου, όπως εξ ορισμού είναι ένα ανοιχτό.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup