Κατά τη διάρκεια του 2015 συμπληρώνεται ο κύκλος ημίσειας ζωής της Mercedes M-Class ή ML, που έχει παρουσιαστεί το 2011 και η οποία όχι μόνο ανανεώνεται αλλά αλλάζει και ονομασία.
‘Ετσι λοιπόν από το ερχόμενο καλοκαίρι και μετά το μεγάλο τζιπ της γερμανικής εταιρείας θα λέγεται GLE και θα έχει να επιδείξει σημαντικές αλλαγές στο εμπρός του μέρος, με καινούργιο καπό και μάσκα, σε συνδυασμό με νέους προφυλακτήρες (μπροστά, πίσω) αλλά και προβολείς. Οι τελευταίοι θα είναι πιο στρογγυλοί και κομψοί, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει και ο εσωτερικός σχεδιασμός για τα πίσω φώτα. Εκεί, στο πίσω μέρος, θα υπάρχει και καινούργιος διαχύτης σε συνδυασμό και με επανασχεδιασμένες απολήξεις για την εξάτμιση.
Στο εσωτερικό πέρα από ένα καινούργιο τριάκτινο τιμόνι θα υπάρχει και μια ανανεωμένη κεντρική κονσόλα, ενώ σημαντική διαφοροποίηση θα είναι η υιοθέτηση της τελευταίας γενιάς του Command σε συνδυασμό με μια ελεύθερη οθόνη, στοιχείο που υπάρχει σε αρκετά καινούργια μοντέλα της Mercedes.
Στους κινητήρες η πιο σημαντική αλλαγή αφορά την κατάργηση του V6 των 3.500 κυβικών και τη χρησιμοποίηση του καινούργιου των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo, τα 333 άλογα και τα 420 Nm. Παράλληλα στη γκάμα θα προστεθεί και υβριδική έκδοση, ενώ τα αυτόματα κιβώτια θα γίνουν παντού με 9 σχέσεις.
Το ενδιαφέρον είναι πως σχεδόν ταυτόχρονα με την GLE, την ανανεωμένη Μ-Class δηλαδή μέχρι να τη συνηθίσουμε, θα παρουσιαστεί και η κουπέ εκδοχή της, που θα τεθεί αντιμέτωπη με την X6.
Γιάννης Σκουφής
