Σύνδεση

Mercedes-Benz

H MERCEDES ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΗ SLR ME 1.050 ΑΛΟΓΑ

H Mercedes δεν περιορίζεται στην AMG GT…

H Mercedes δεν περιορίζεται στην AMG GT, καθώς ήδη ασχολείται με την εξέλιξη ενός ακόμα πιο ισχυρού και βέβαια πιο ακριβού σπορ μοντέλου, που στην πράξη θα αποτελεί το διάδοχο της εξωτικής SLR.

Προκειμένου να προχωρήσουν με την υλοποίηση του πρότζεκτ οι μηχανικοί και όχι μόνο των Γερμανών θα πρέπει να αποφασίσουν τη θέση του συστήματος πρόωσης –αν δηλαδή θα είναι μπροστά, όπως ο κινητήρας στην SLR ή στο κέντρο. Και λέμε σύστημα πρόωσης γιατί η νέα σούπερ σπορ Mercedes θα είναι υβριδική.

Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Γερμανία αν επιλεγεί το πρώτο σενάριο, τότε κάτω από το καπό της νέας SLR θα υπάρχει ένας V6 turbo που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 650 άλογα. To αεροδυναμικό πακέτο θα περιλαμβάνει και ενεργά στοιχεία (πίσω πτέρυγα, πλευρικά flaps κ.λπ.) ενώ στόχος θα είναι τα 3.000 αυτοκίνητα ετησίως, με τιμή μεταξύ 250.000 και 300.000 ευρώ.

Mercedes-Benz-slr-3

Στην περίπτωση που επιλεγεί η θέση στο κέντρο για το σύστημα πρόωσης η επιλογή θα είναι ένας turbo V8 και 2 ηλεκτροκινητήρες, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 1.050 άλογα. Παράλληλα θα υπάρχει φουλ χρήση ανθρακονήματος, ενώ όπως αντιλαμβάνεστε ο στόχος θα είναι το hyper car της Mercedes να κοιτά στα μάτια τους υπάρχοντες εκπροσώπους της κλάσης, όπως τη McLaren P1, τη LaFerrari και την Porsche 918 Spyder. Εδώ η παραγωγή θα κυμαίνεται από 500 έως 750 αυτοκίνητα το χρόνο, με κόστος μονάδας το 1 εκατομμύριο ευρώ.

Mercedes-Benz-slr-2

Ο προγραμματισμός πάντως περιλαμβάνει την παρουσίαση του κουπέ σε περίπου 3 χρόνια και στη συνέχεια και πριν το τέλος της δεκαετίες τόσο το ρόουντστερ όσο και την έκδοση Black Series.

Γιάννης Σκουφής

Mercedes-Benz-slr-4

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup