Σύνδεση

AMG

Στη Mercedes-AMG One δεν είναι μόνο η αγορά πανάκριβη. Είναι και η συντήρηση…

Η μεταφορά τεχνολογίας από τη Φόρμουλα 1 σε δημόσιους δρόμους δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Απεναντίας και αυτός είναι ο λόγος που αφενός η παρουσίαση της Mercedes-AMG One καθυστέρησε για περισσότερα από πέντε χρόνια και αφετέρου η συντήρησή του είναι κάτι παραπάνω από ακριβή.

Έτσι, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, κάθε 5.000 χιλιόμετρα ή κάθε έτος απαιτείται ένα σέρβις κατά το οποίο καταρχήν ελέγχονται και στη συνέχεια αντικαθίστανται όλα τα ζωτικά υγρά του αυτοκινήτου.

Το κόστος για το συγκεκριμένο σέρβις δεν έχει ανακοινωθεί αλλά σίγουρα θα κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ -κατά πάσα πιθανότητα πενταψήφιο νούμερο,

Αυτό όμως που έχει ανακοινωθεί είναι πως το μεγάλο σέρβις που απαιτείται κάθε 50.000 χιλιόμετρα μπορεί να κοστίσει έως και 850.000 ευρώ. Και αυτό γιατί ελέγχονται τα πάντα στο σύστημα πρόωσης με τη συνδυαστική απόδοση των 1.063 ίππων και οι εξειδικευμένοι μηχανικοί θα αντικαταστήσουν ότι εμφανίζει φθορά.

Οι 850.000 ευρώ αναφέρονται στο χειρότερο δυνατό σενάριο, της αλλαγής ολόκληρου δηλαδή του συστήματος πρόωσης, συμπεριλαμβανομένου βέβαια και του V6 των 1.600 κυβικών.

Αν δηλαδή, λέμε τώρα, το γερμανικό hypercar φτάσει τις 150.000 χιλιόμετρα ο κάτοχός του ενδέχεται να έχει πληρώσει για δεύτερη φορά την τιμή αγοράς του προ φόρων για τις εργασίες συντήρησής του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota