Όχι ακριβώς, αλλά η άποψη του επικεφαλής του τμήματος design της Mazda Ikuo Maeda, όπως την διατύπωσε σε μια συνέντευξή του στο Automotive news, είναι πως για να βελτιωθεί η εικόνα της μάρκας πρέπει να διαθέτει και άλλα προϊόντα. Εκτός από αυτοκίνητα.
Πρώτο στη σειρά αυτών των προϊόντων μια καρέκλα με την επωνυμία Kodo Chair και ναι δεν κάνετε λάθος Kodo λέγεται η σχεδιαστική λογική που ακολουθούν όλα τα σύγχρονα Mazda. Τώρα κάπου θα απεικονίζεται και στη συγκεκριμένη καρέκλα αν το ψάξει κανείς, ενώ είναι προφανές πως το πρότυπο σε μια τέτοια προσπάθεια δεν μπορεί να είναι άλλο από την Porsche Design, που σχεδιάζει από πανάκριβα γυαλιά μέχρι ανήθικα ακριβά αξεσουάρ καπνιστή και τσάντες…
Γιάννης Σκουφής