Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Κίνα θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα με χρήση υδρογόνου

Στην παραγωγή έως και 200.000 τόνων πράσινου υδρογόνου ετησίως, ένα καύσιμο μηδενικών εκπομπών άνθρακα που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στοχεύει η Κίνα εως το 2025. Συγκεκριμένα η χώρα στοχεύει να παράγει 100.000 τόνους έως 200.000 τόνους πράσινου υδρογόνου ετησίως και να έχει περίπου 50.000 οχήματα με υδρογόνο μέχρι το 2025, ανέφερε σε δήλωση η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC). Η Κίνα, ο μεγαλύτερος εκπομπός αερίων θερμοκηπίου στον κόσμο, προσπαθεί να εξισορροπήσει την ενεργειακή ασφάλεια και να επιτύχει τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή, και εστιάζει στο υδρογόνο για να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα από τους τομείς των μεταφορών και της βιομηχανίας.

Το πράσινο υδρογόνο είναι αέριο που παράγεται από τη διάσπαση του νερού στην ηλεκτρόλυση με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, μειώνοντας την ποσότητα των εκπομπών άνθρακα που απελευθερώνονται κατά τη διαδικασία σε σύγκριση με το υδρογόνο που δημιουργείται από φυσικό αέριο ή άνθρακα. Η Κίνα παράγει σήμερα 33 εκατομμύρια τόνους υδρογόνου ετησίως, με περίπου το 80% του υδρογόνου να προέρχεται από άνθρακα και φυσικό αέριο, και το υπόλοιπο κυρίως υποπροϊόν από βιομηχανικούς τομείς, σύμφωνα με την κυβέρνηση.

Στοιχεία από την China Hydrogen Alliance, μια βιομηχανική ένωση, δείχνουν ότι η χώρα παρήγαγε 500.000 τόνους υδρογόνου από ηλεκτρόλυση νερού το 2019.

Όπως τονίζεται, παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος του υδρογόνου της Κίνας παράγεται από ορυκτά καύσιμα, οι δυνατότητες του πράσινου υδρογόνου είναι τεράστιες καθώς η χώρα έχει τη μεγαλύτερη δυναμικότητα ανανεώσιμης ενέργειας στον κόσμο.

Αναφορικά τέλος με την ευρεία διάδοση του υδρογόνου, τονίζεται ότι το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κυψέλες καυσίμου και σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όμως το υψηλό κόστος παραγωγής είναι ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια που εμποδίζουν την ανάπτυξη του υδρογόνου. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι τιμές του υδρογόνου θα πρέπει να μειωθούν στο μισό για να ανταγωνιστούν τη βενζίνη και το diesel.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured