Σύνδεση

Featured

Jeep: έξι παραλλαγές του αγροτικού Gladiator για το φετινό Moab Eastern Safari

Από τις 13 έως τις 21 Απριλίου στο Moab της Utah διαργανώνεται το φετινό Moab Eastern Safari, η ετήσια συγκέντρωση των φανατικών οπαδών της Jeep, στην οποία η τελευταία παρουσιάζει και ενδιαφέροντα πρωτότυπά της.

Για φέτος οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της, χρησιμοποιώντας και εξαρτήματα της Mopar, έχουν ετοιμάσει 6 συνολικά παραλλαγές του πιο καινούργιου μοντέλου της μάρκας, του αγροτικού Gladiator, με πρώτη και καλύτερη το Jeep J6.

Πρόκειται για την εκδοχή του Gladiator με μόνη καμπίνα, που θυμίζει έντονα ’70s, ενώ το μπλε χρώμα παραπέμπει άμεσο στο Honcho του 1978. Το μεταξόνιο εδώ είναι αυτό του Wrangler JL, δηλαδή μικρότερο από αυτό του στάνταρ πικάπ, ενώ η καρότσα είναι 30, εκατοστά μεγαλύτερη.  

Με το Wayout και χάρη στη μεγάλη απόστασή του από το έδαφος αλλά και το δυνατό εργάτη του της Warn μπορεί κανείς όχι μόνο να φτάσει πιο μακριά από ότι φαντάζεται αλλά και να κατασκηνώσει και εκεί. Κι αυτό γιατί πάνω από ην καρότσα υπάρχει μια εκτεινόμενη σκηνή για δύο ενήλικες. Για να ανέβει κανείς εκεί πάνω υπάρχει και σκάλα.

Αυξημένη απόσταση από το έδαφος έχει και η νοσταλγική έκδοση του Gladiator, το JT Scrambler που έχει τα χρώματα του CJ Scrambler και αρκετά αξεσουάρ της Mopar, ενώ το Flatbill έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τη Jeep για την έρημο. Έχει πιο μικρούς προφυλακτήρες και δεν έχει πόρτα για την καρότσα προκειμένου να χωρούν σε αυτήν οι δύο μοτοσυκλέτες cross.

Το Gladiator Gravity που δεν έχει συμβατικές πόρτες αλλά μπάρες απευθύνεται στους φανατικούς της ορειβασίες και της αναρρίχησης και η καρότσα του είναι έτσι διαμορφωμένη ώστε να μπορεί να μεταφερθεί με ασφάλεια ο κατάλληλος εξοπλισμός.   

Το M-715 Five Quarter (Five Quarter= 1 ¼ του τόνου) βασίζεται στο στρατιωτικό όχημα του 1968 αλλά διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία και αρκετές μετατροπές στο πλαίσιο. Κι αυτό γιατί το εμπρός του μέρος είναι από ανθρακόνημα και η καρότσα του από αλουμίνιο, ενώ είναι και το μόνο που δεν κινείται από τον V6 των 3.600 κυβικών της μάρκας αλλά από τον ΗΕΜΙ V8 Hellcrate, ο οποίος αποδίδει 717 ίππους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup