Σύνδεση

Ford

H Ford στη «Λίστα Α’» του ανεξάρτητου οργανισμού CDP για την προστασία του περιβάλλοντος

Οι πρωτοβουλίες της Ford Motor Company που θέτουν στο επίκεντρό τους τη μείωση των εκπομπών ρύπων, τον περιορισμό των κλιματικών κινδύνων και την ανάπτυξη μιας οικονομίας με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα της χάρισαν, για πρώτη φορά, μία θέση στη «Λίστα Α’» του οργανισμού CDP για την προστασία του κλίματος. Η Ford βρίσκεται μεταξύ 35 Αμερικανικών εταιρειών που διακρίθηκαν φέτος. 

«Οι άνθρωποί μας, οι πελάτες μας και οι επενδυτές μας προσδοκούν από εμάς όλο και περισσότερα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής» δήλωσε ο Bob Holycross, vice president, sustainability, environment & safety engineering. «Για περισσότερα από 20 χρόνια, ο Bill Ford, o executive chairman της εταιρείας, μας κατευθύνει σε πιο τολμηρές δράσεις για την κλιματική αλλαγή. Πιστεύουμε ότι η δημιουργία εξαιρετικών αυτοκινήτων, η προστασία του πλανήτη και η διατήρηση μιας εύρωστης επιχείρησης είναι αλληλένδετα μεταξύ τους και δεν αποκλείουν τα ένα το άλλο».

Ο Bruno Sarda, πρόεδρος του CDP Βορείου Αμερικής δήλωσε: «Συγχαρητήρια στη Ford που κέρδισε μία θέση στη φετινή ‘Λίστα A’ για την προστασία το κλίματος –η εταιρεία αποτελεί πρότυπο κορυφαίας εταιρικής βιωσιμότητας. Η κλιματική αλλαγή είναι ένας αναμφισβήτητο επιχειρηματικός κίνδυνος εάν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Αυτό που απαιτείται είναι η μετάβαση σε μία οικονομία με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα προκειμένου να αποφευχθούν οι χειρότερες συνέπειες. Οι εταιρείες της “Λίστας A’ γνωρίζουν ότι η βιωσιμότητα αποτελεί έναν συναρπαστικό αγώνα που οδηγεί στην κορυφή, μία προοπτική για καινοτομία και αναθεώρηση του επιχειρηματικού μοντέλου, αποδεικνύοντας ότι η περιβαλλοντική υπευθυνότητα αποτελεί μία επιχειρηματική ευκαιρία».

Η δέσμευση της Ford για μείωση των εκπομπών CO2 όπως επιτάσσει η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα περιλαμβάνει μία επένδυση άνω των 11,5 δις δολαρίων σε ηλεκτρικά οχήματα. Θέλοντας να αυξήσει το ενδιαφέρον του κόσμου για τα ηλεκτρικά οχήματα και τη χρήση τους, η Ford λανσάρει εκδόσεις μηδενικών ρύπων για μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της, όπως η Mustang Mach-E μέσα στην τρέχουσα χρονιά και η ηλεκτρική έκδοση του F-150 στο άμεσο μέλλον.

Πρόσφατα, η εταιρεία λανσάρισε το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική.

Το 2017, η Ford δήλωσε ότι είχε μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τις δραστηριότητες παραγωγής οχημάτων κατά 30% ανά παραγόμενο όχημα – οκτώ χρόνια νωρίτερα από τον προγραμματισμό όταν ο στόχος τέθηκε το 2010.

Σε συνέχεια αυτού του επιτεύγματος, η Ford ανακοίνωσε μία νέα παγκόσμια στρατηγική μείωσης των εκπομπών άνθρακα (Carbon Reduction Strategy) από τις δραστηριότητες παραγωγής, εστιάζοντας κυρίως στην ανανεώσιμη ενέργεια και παραμένοντας επικεντρωμένη στις πηγές χαμηλών εκπομπών ρύπων και την ενεργειακή απόδοση. Η Ford έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα εργοστάσια παραγωγής της να λειτουργούν με ενέργεια προερχόμενη κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2035.

Ο CDP είναι ένα παγκόσμιος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός αξιολόγησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τα ετήσια στοιχεία που δημοσιεύει και τη διαδικασία αξιολόγησης που υιοθετεί να είναι ευρέως αναγνωρισμένα στον τομέα της εταιρικής περιβαλλοντικής διαφάνειας. Το 2019, περισσότεροι από 525 επενδυτές με κεφάλαια πάνω από 96 τρισεκ. δολάρια, μαζί με 125 σημαντικούς αγοραστές με συνολικές δαπάνες 3,6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων σε προμήθειες, ζήτησαν από τις εταιρείες να αποκαλύψουν στοιχεία για περιβαλλοντικές επιπτώσεις, κινδύνους και ευκαιρίες μέσω της πλατφόρμας CDP. Στο αίτημα αυτό ανταποκρίθηκαν περισσότερες από 8.400.

Ο οργανισμός CDP χρησιμοποιεί μία λεπτομερή και ανεξάρτητη μεθοδολογία αξιολόγησης αυτών των εταιρειών, απονέμοντας βαθμολογία από A έως D, με βάση την πληρότητα των στοιχείων, της ευαισθητοποίησης, αλλά και της διαχείρισης των περιβαλλοντικών κινδύνων. Ο CDP ενθαρρύνει επίσης τις εταιρείες να επιδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές που σχετίζονται με κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις καθώς και να θέσουν σημαντικούς και φιλόδοξους στόχους. Όσες εταιρείες δεν αποκαλύπτουν στοιχεία ή δίνουν ανεπαρκείς πληροφορίες, λαμβάνουν αρνητική βαθμολογία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup