Όσο στο τιμόνι της Ferrari ήταν ο Luca di Montezemolo η αύξηση της παραγωγής ήταν θέμα ταμπού, καθώς το βασικό ζήτημά του ήταν η εξασφάλιση του exclusivity. Από τη στιγμή όμως που ανέλαβε ο Sergio Marchionne ήταν κάτι παραπάνω από βέβαιο πως η παραγωγή της Ferrari θα αυξηθεί, προκειμένου να αυξηθούν κι άλλο και τα κέρδη της.
Έτσι λοιπόν και μέχρι το τέλος της δεκαετίας στόχος είναι η αύξηση της παραγωγής κατά 30%, που σημαίνει ότι ετησίως θα κατασκευάζονται 9.000 Ferrari, έναντι 7.000 σήμερα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, όπως αυτό του cnbc.com, το exclusivity που τόσο ενδιέφερε τον di Montezemolo δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα από την αύξηση αυτή, ενώ το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής.
Πάντως αυτές οι 2.000 επιπλέον μονάδες θα μπορούσαν να πιστωθούν τόσο σε ένα βασικό μοντέλο (Dino;), που θα ανταγωνιζόταν άμεσα την Porsche 911 turbo ή ακόμα και σε ένα SUV –ακόμα κάτι που απέρριπτε ο di Montezemolo- ενώ θα περιοριζόταν αισθητά ο χρόνος παράδοσης. Το μελλοντικό πλάνο της μάρκας πάντως περιλαμβάνει σε κάθε περίπτωση και hyper sport μοντέλα σαν τη LaFerrari.
Γιάννης Σκουφής
