Σύνδεση

Ferrari

Υπήρχε Ferrari με μόλις 2.000 κυβικά; (Video)

Οι πιο… παλιοί θα θυμούνται ενδεχόμενα τις εποχές που στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν ειδικές εκδόσεις μοντέλων με κινητήρες μικρότερου κυβισμού σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη λόγω της υψηλής φορολογίας.

Η χώρα μας όμως δεν ήταν η μόνη στην οποία παρουσιάζονταν τέτοια φαινόμενα. Κάτι ανάλογα συνέβαινε και στην Ιταλία και μάλιστα όχι με όποια όποια εταιρεία αλλά με το καμάρι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τη Ferrari.

Η οποία προκειμένου να αποφύγει τη υψηλή φορολογία για τα αυτοκίνητο με κινητήρα μεγαλύτερο των 2.000 κυβικών -ο φόρος ανέβαινε από το 20 στο 35%- είχε παρουσιάσει την 208 GTB. Η οποία ναι μεν ήταν οχτακύλινδρη αλλά ο V8 της πρέπει να ήταν από τους πιο μικρούς που έχουν κατασκευαστεί ποτέ μιας και ήταν δίλιτρος.

Επίσης η απόδοσή του δεν ήταν αντάξια μιας Ferrari μιας και το 1980 απέδιδε μόλις 154 ίππους. Αυτό διορθώθηκε στην πορεία, καθώς από το 1982 έως το 1985 ήταν η πρώτη Ferrari που απέκτησε turbo. Πιο συγκεκριμένα μια τουρμπίνα της ΚΚΚ με τη βοήθεια της οποίας η απόδοση του λιλιπούτειου V8 έφτασε τους 220 ίππους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured