Σύνδεση

Featured

H διάδοχος της Lamborghini Huracan θα είναι turbo

Η Huracan, η πιο μικρή των σπορ Lamborghini, κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V10 5.200 κυβικών. Ο οποίος εξαιτίας των ολοένα και πιο αυστηρών εκπομπών ρύπων δεν θα συνεχίζει, έστω και σε εξηλεκτρισμένη μορφή, στη διάδοχό της.

Τη θέση του θα πάρει, εκτός απροόπτου, ο V8 των 4.000 κυβικών, που κινεί και την Urus, καθώς και άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen. Στον οποίο άλλωστε ανήκει η ιταλική εταιρεία.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει δύο turbo αλλά στη διάδοχο της Huracan η λειτουργία τους θα είναι ιδιαίτερη. Και αυτό γιατί μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. θα είναι εκτός λειτουργίας προκειμένου ο κινητήρας να λειτουργεί ως ατμοσφαιρικός.

Από κει και πάνω και έως τις 10.000 σ.α.λ. τα turbo θα συμβάλλουν στην αύξηση της ισχύος και της ροπής που θα εξασφαλίζουν τις επιδόσεις που περιμένει κανείς να έχει ένα υπερ-αυτοκίνητο αυτού του βεληνεκούς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Η νέα Toyota Corolla Cross διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Πόσο κοστίζει;

Featured

Δεν θα πιστεύετε πόσες Lancia υπάρχουν με ελληνικά ονόματα!

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup