Σύνδεση

F1

ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ TOY NIKHTH

Η σκηνή είναι κλασική εδώ και πολλά χρόνια και ακόμα περισσότερα Γκραν Πρι: οι 3 πρώτοι ανεβαίνουν στο πόντιουμ και ο νικητής ανοίγει, για να πανηγυρίσει την επιτυχία του και ενίοτε να κάνει μούσκεμα όλους γύρω του, ένα μεγάλο μπουκάλι σαμπάνιας.

Αυτό από την επόμενη σαιζόν θα αλλάξει, όχι ως διαδικασία αλλά ως μάρκα σαμπάνιας καθώς η Mumm αποχωρεί. H ιδιοκτήτρια της συγκεκριμένης σαμπάνιας, η κολοσσιαία γαλλική εταιρεία Pernod Ricard -μεταξύ άλλων έχει στην ιδιοκτησία της τα απεριτίφ Pernod και Ricard, τη βότκα Absolut, το ουίσκι Chivas Regal, την τεκίλα Olmeca και άλλα πολλά- λέγεται πως πλήρωνε για την παρουσία της το ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων. Η συμφωνία όμως κρίθηκε «μη ικανοποιητική» από τους μάνατζερ της F1, με αποτέλεσμα η Paul Ricard με τη Mumm να αποχωρήσει και να στραφεί προς τη Formula E, η οποία σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία «είναι πραγματικά πρωτοποριακή, έχει μεγάλη συνάφεια με τις εταιρικές μας αξίες και αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Τη θέση της Mumm λέγεται πως θα πάρει η άλλη γνωστή μάρκα σαμπάνιας, η Moet et Chandon.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo