Σύνδεση

Bugatti

H BUGATTI ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ CHIRON. ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

H Veyron με την εμφάνιση και τις επιδόσεις της μπορεί να ήταν ο καλύτερος πρεσβευτής για την αναγεννημένη Bugatti ειδικά και τον όμιλο Volkswagen γενικά, αλλά από οικονομικής απόψης, όπως έχουμε γράψει, ήταν μια σκέτη καταστροφή. Και αυτό γιατί σε κάθε ένα από τα συνολικά 450 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν έχανε, σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς σχεδόν 6 εκατομμύρια ευρώ.

Με τη Chiron οι κινήσεις της μάρκας είναι πιο προσεκτικές, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής της Bugatti, του Wolfgang Duerheimer, ο οποίος είπε «κάναμε ειδική μελέτη προς όλες τις κατευθύνσεις. Από αυτό το αυτοκίνητο και σε όλο τον κύκλο του, με 500 μονάδες συνολικά και με 2,4 εκατομμύρια ευρώ το κάθε ένα, σκοπεύουμε να σημειώσουμε κέρδη».

BUGATTI-CHIRON (3)

Η προσπάθεια επίτευξης κερδών ίσως και να ήταν ο λόγος ή καλύτερα ένας από τους λόγους, μιας και υπάρχει και το μέλλον, που τελικά η Chiron δεν έχει κάποιο υβριδικό σύστημα πρόωσης, ανάλογο με αυτό των LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder.

Μια ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι ότι η Bugatti θέλει να έχει κέρδη για να επενδύσει και σε ένα νέο μοντέλο, καθώς όπως λέει και πάλι ο Duerheimer «…δεν μπορώ να βγάλω από το νου μου την ιδέα μίας τετράθυρης λιμουζίνας». Άλλωστε για μια τετράθυρη Bugatti θα υπάρχει στα πλαίσια του ομίλου και η κατάλληλη βάση, που δεν θα είναι άλλη από τη 2η γενιά της Porsche Panamera. Από την άλλη αυτό που αποκλείεται είναι ένα SUV Bugatti, αλλά μην το δένετε… Άλλωστε έτσι δεν έλεγαν και για τις Bentley, Rolls Royce και Lamborghini;

Γιάννης Σκουφής

BUGATTI-CHIRON (2)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo