Σύνδεση

Bentley

H Bentley Continental GT έγινε πλέον και 8κύλινδρη

Η βρετανική εταιρεία συμπλήρωσε τη γκάμα της Continental GT, που μέχρι τώρα σε ότι αφορά τον κινητήρα είχε μια έκδοση με τον W12 των 6.000 κυβικών, με μια μικρότερη  με τον V8 των 4.000 κυβικών του ομίλου Volkswagen.

Ο νέος κινητήρας της Bentley Continental GT αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm και παρόλο που οι επιδόσεις που εξασφαλίζει διαφοροποιούνται ελάχιστα από αυτές της W12 (0-100 σε 4,0 δεύτερα και τελική 318 χλμ./ ώρα για την κουπέ) η οικονομία καυσίμου του είναι σημαντική. Απόρροια τόσο του μικρότερου κυβισμού όσο και της δυνατότητας απενεργοποίησης των τεσσάρων κυλίνδρων του. Ενδεικτική είναι η αυτονομία των 800 χιλιομέτρων που ανακοινώνει επίσημα η Bentley.

Τόσο η κουπέ όσο και η κάμπριο Continental GT είναι τετρακίνητες, ενώ οπτικά διαφέρουν στα σημεία από τις W12.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford

Το πολύ ενδιαφέρον HabaNiro θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό Niro;

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup