Οι όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων βάζουν δύσκολα σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά ακόμα περισσότερο σε αυτές που κατασκευάζουν σπορ και σούπερ σπορ μοντέλο.
Η Aston Martin δεν αποτελεί την εξαίρεση και έτσι με τη ανάγκη του downsizing και με τις δυνατότητες που της δίνει η συνεργασία της με τη Mercedes και την AMG -οι Γερμανοί κατέχουν ένα ποσοστό της τάξης του 5% των μετοχών της και της δίνουν τον V8 των 4.000 κυβικών τους και κάποια από τα ηλεκτρονικά τους συστήματα- σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τον νέο 6κύλινδρο σε σειρά που κινεί την καινούργια Mercedes-AMG G 53 4 Door Coupe.
O κινητήρας αυτός αποδίδει 435 ίππους και υποβοηθάται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, το EQ Boost, με 22 ίππους και 250 Nm, ενώ δεν είναι σίγουρο ποια θα είναι η απόδοσή του στην Vantage, που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και η πρώτη Aston που θα τον χρησιμοποιήσει.
Το σίγουρο είναι πως για να τοποθετηθεί στην Vantage θα γίνουν κάποιες επεμβάσεις από τους μηχανικούς της βρετανικής εταιρείας στο λογισμικό του, κυρίως για να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο της ZF που χρησιμοποιεί η τελευταία.
Γιάννης Σκουφής
