Τα κλασικά μοντέλα, ειδικά όσα προέχονται από κατασκευαστές με βαρύ όνομα, αποτελούν μια μεγάλη αγορά. Στην οποία συναντά κανείς τόσο συλλέκτες όσο και ανθρώπους που τους αρέσει να τα οδηγούν ή και να μετέχουν μαζί τους και σε αγώνες.
Προκειμένου αυτό να μπορεί να είναι εφικτό και στο μέλλον η Aston Martin παρουσίασε μια πρόταση για τη μετατροπή των δικών της τουλάχιστον κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά που δεν θα έχουν να αντιμετωπίσουν περιορισμούς στην κυκλοφορία.
Για το σκοπό αυτό έχει χρησιμοποιήσει την τεχνολογία που ήδη διαθέτει από την Rapide E καθώς και αυτήν από τις μελλοντικές Lagonda και έχει δημιουργήσει μια ηλεκτρική «κασέτα». Η οποία μπαίνει στη θέση του συμβατικού κινητήρα και της μετάδοσης, συνδέεται με το ηλεκτρικό κύκλωμα του εκάστοτε αυτοκινήτου -ήδη έχει εφαρμοστεί στην DB6 Mark II Volante των φωτογραφιών μας που είναι μοντέλο του 1970- και το κινεί αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Το πολύ έξυπνο εδώ είναι πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να τοποθετηθεί και πάλι ο αρχικός, συμβατικός κινητήρας και το κιβώτιου που τον συνοδεύει ώστε και η γνησιότητα του αυτοκινήτου να διατηρηθεί και η εμπορική του αξία. Τώρα αν το σύστημα «κασέτα» της Aston Martin καθιερωθεί θα αποδειχθεί στην πορεία.
Γιάννης Σκουφής
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4438″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]