Σύνδεση

Featured

Η AQOS ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΡΒΙΑ

Στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου το παρόν θα δώσει και μια ολοκαίνουργια μάρκα αυτοκινήτων, η Aqos, η οποία έρχεται από τη Σερβία, ενώ το ενδιαφέρον είναι πως δεν θα παρουσιάσει απλά ένα μοντέλο αλλά μια ολόκληρη γκάμα, η οποία θα ξεκινά από ένα υπερ- μίνι και θα καταλήγει σε ένα υπερ- σπορ μοντέλο. Επικεφαλής της Aqos είναι ο σχεδιαστής Sasha Milovančević, ο οποίος συνεργάζεται με μια ομάδα ειδικών από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιταλία, ενώ έχει και την υποστήριξη του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου, καθώς και άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων που παρουσίασε, προς το παρόν virtual, η Aqos είναι η εμφατική τους σχεδίαση και η πίσω κίνηση, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουν. Το μίνι για παράδειγμα ονομάζεται Aqos 25, έχει μήκος μόλις 3,85 μέτρα και θέσεις για 5. Ο κινητήρας είναι ένας 1.200 με απόδοση 95 ίππων, που όπως είπαμε θα κινεί τους πίσω τροχούς. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 σε 9,5 δεύτερα και μια τελική 185, ενώ αν αναρωτιέστε πως όλα αυτά είναι εφικτά σημειώστε ένα βάρος μόλις 940 κιλών.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία το παρόν θα δώσει το Vale 45: τρίθυρο, τετραθέσιο, λίγο μεγαλύτερο από 4 μέτρα, με βάρος μόλις 1.040 κικών κινείται από έναν 1.400 με διπλά turbo και απόδοση 180 ίππων, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 6,0 δεύτερα και τελική 22.

Το Aqos Zulu είναι έναν μεσαίο κουπέ 2+2 θέσεων που βασίζεται σε ένα χωροδικτύωμα, έχει μήκος 4,29 μέτρα, κινείται από έναν V6 2.400 κυβικών με 270 άλογα και σε 5,0 δεύτερα έχει φτάσει από στάση τα 100. Όσο για την τελική του είναι στα 260 χλμ./ ώρα.

Τετραθέσιο και τετράθυρο ή δίθυρο είναι και το Aqos Fastback, το οποίο εχει μήκος σχεδόν 4,80 μέτρα, κινείται από έναν V6 3.200 κυβικών με διπλά turbo και 370 άλογα.

Από τη γκάμα δεν θα μπορούσε βέβαια να λείπει ένα SUV, που είναι το Aqos PEJA 4XL, που είαι τετρακίνητο, ζυγίζει 1.800 κιλά, κινείται από έναν V6 3.700 κυβικών με 330 άλογα, που του εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 7,0 δεύτερα, τελική 250).

Τέλος η Aqos δεν θα αφήσει παραπονεμένους ούτε τους οπαδούς των καθαρόαιμων σπορ μοντέλων, καθώς υπάρχει το Javier και το PM. Το πρώτο είναι διθέσιο, με το ρόλο του πλαισίου να τον παίζει κι εδώ ένα χωροδικτύωμα, ενώ ο κινητήρας του, ένας V10 4.700 κυβικών με 505 ίππους είναι τοποθετημένος μπροστά. Η τελική εδώ είναι 350(!), ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,5 δεύτερα.

Το PM θα είναι ακόμα πιο γρήγορο, χωρίς όμως οι Σέρβοι να ανακοινώνουν λεπτομέρειες. Τι αν θα γίνει αυτό στο μέλλον, όπως και αν υλοποιηθούν τα πλάνα τους είναι κάτι που θα αποδειχθεί στην πορεία…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured