Σύνδεση

Alfa Romeo

H ALFA ROMEO ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ;

O όμιλος FCA (Fiat Chrysler Automobiles) δημιουργήθηκε, καθορίστηκε η φυσική και η φορολογική του έδρα, αλλά συγκεκριμένα πλάνα σε σχέση με το μέλλον του δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά. Αυτά θα ανακοινωθούν κατά πάσα πιθανότητα από τους Sergio Marchionne και John Elkann στις 6 Μαΐου, στη γενική συνέλευση των μετόχων, όπου θα παρουσιαστεί και το πλάνο της επόμενης τριετίας ή και πενταετίας. Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά λέει ο πρόεδρος του ομίλου, εγγονός του Gianni Agnelli και αδερφός του πολύ Lapo Elkann, αυτή τη φορά το θέμα «δεν θα είναι η επιβίωση, αλλά η ανάπτυξη».

Το ζητούμενο είναι αν το τελευταίο αφορά και την Alfa Romeo, μιας και η παραδοσιακή εταιρεία έχει καταντήσει από το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της Fiat στο μεγαλύτερο μεταξύ των πολλών προβλημάτων της. Με ουσιαστικά μηδενικές πωλήσεις –οι 100.000 μονάδες που πούλησε το 2013 δεν τη βάζουν σε κανένα χάρτη με τα ισχύοντα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας- και με μια συρρικνωμένη σε δύο μοντέλα γκάμα, η Alfa Romeo χρειάζεται ένα μικρό θαύμα στο μέλλον και μάλιστα στο άμεσο.

Οι εξειδικευμένοι αναλυτές του χώρου, όπως ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο Βocconi και πρώην επικεφαλής των αρχείων της Fiat Giuseppe Berta δήλωσε πως «αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της Alfa Romeo», ενώ δεν παραλείπει να τονίσει και τις ευθύνες του Marchionne. «Ο Marchionne ανέβαλε συνεχώς την εξέλιξη και παρουσίαση νέων μοντέλων για την Alfa Romeo. Με την καθυστερημένη –ίσως και υπερβολικά καθυστερημένη- προσπάθεια αναγέννησής της βάζει ένα πολύ επικίνδυνο στοίχημα».

ALFA-ROMEO-4C

Ο καθηγητής λέει επίσης πως για να έχει πλέον πιθανότητες η Alfa «θα πρέπει να γοητεύσει. Να γίνει κάτι το πραγματικά ενδιαφέρον». Ο τρόπος ίσως θα ήταν να χρησιμοποιήσει κινητήρες που έχουν εξελιχθεί από τη Ferrari, ενώ η 4C είναι ένα πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Κατά τη άποψή μας για την αναγέννηση της Alfa Romeo δεν αρκεί η ύπαρξη μοντέλων που εξ ορισμού απευθύνονται σε ένα περιορισμένο κοινό, όπως η 4C που σε ετήσια βάση θα κατασκευάζεται 3.000 φορές. Χρειάζονται πιο μαζικά αυτοκίνητα, που θα φέρουν πωλήσεις και θα μπορέσουν να αναβιώσουν την αίγλη που αποδεδειγμένα είχε η μάρκα στο παρελθόν, ιδιαίτερα δε σε χώρες όπως η Ελλάδα.

Χρειάζεται δηλαδή μια καινούργια 156, για να θυμηθούμε την τελευταία επιτυχημένη Alfa Romeo, που όσο κι αν δεν το συνειδητοποιούμε, παρουσιάστηκε το φθινόπωρο το 1997, πριν από μια δεκαπενταετία και βάλε. Μακάρι ένα από τα 7 νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στο άμεσο μέλλον να μπορέσει παίξει το ρόλο της. Μακάρι…

Γιάννης Σκουφής

ALFA-ROMEO156

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup