Σύνδεση

Featured

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ

Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών, με την ευκαιρία και της οριστικής λήξης της απόσυρσης, εξετάζει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών ταξινόμησης των αυτοκινήτων. Έτσι θα καταργηθεί το κριτήριο των κυβικών, της χωρητικότητας του κινητήρα δηλαδή και οι υπολογισμοί θα γίνονται με βάση την εργοστασιακή αξία αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για συντελεστή 4% για αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία έως 14.000 ευρώ, 8% για εργοστασιακή τιμή από 14.001 έως και 17.000 ευρώ, 20% από 17.001 έως και 20.000 ευρώ, 25% από 20.001 έως και 25.000 ευρώ και 32% για Ι.Χ με εργοστασιακή τιμή που ξεπερνά τις 25.000 ευρώ.

Από κει και πέρα θα υπάρχουν είτε εκπτώσεις είτε επιπλέον επιβαρύνσεις ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων. Π.χ αν οι εκπομπές CO2 είναι έως 100 γραμμάρια το χιλιόμετρο, τα τέλη ταξινόμησης θα μειώνονται κατά 5%, ενώ για μεγαλύτερες εκπομπές θα αυξάνονται αναλογικά.

Οι πρώτες εκτιμήσεις, αν εφαρμοστούν τα παραπάνω, κάνουν λόγο για αύξηση της τελικής τιμής των αυτοκινήτων που σήμερα κοστίζουν χονδρικά από 17.000 έως 23.000 ευρώ έως και κατά 10%, ενώ στα πιο ακριβά μοντέλα θα κυμανθούν ή και θα ξεπεράσουν το 15%.

Φυσικά μεγαλύτερες θα είναι οι αυξήσεις στους λεγόμενους premium κατασκευαστές, που έχουν και υψηλότερες εργοστασιακές τιμές, ενώ φυσικά θα επηρεαστεί και άλλο η αγορά του αυτοκινήτου που έχει συρρικνωθεί απίστευτα τα τελευταία χρόνια της κρίσης.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured